غوغای فراری 812 سوپرفست در نمایشگاه خودرو ژنو

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۴۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی فراری در جریان نمایشگاه ژنو ۲۰۱۷ دو رنگ متفاوت از سوپراسپرت 812 Superfast را به نمایش گذاشت.
تبلیغات

در نمایشگاه ژنو امسال غرفه‌ی فراری با به نمایش گذاشتن دو رنگ متفاوت از خودروی فوق‌العاده‌ی 812 Superfast نظر رسانه‌ها را به سمت خود جلب کرد. اگرچه چند هفته پیش رنگ زرد این خودرو رونمایی شد، اما فراری برای این نمایشگاه دو رنگ خاص را انتخاب کرده است. اولین خودرو به رنگ قرمز خاص فراری موسوم به Rosso 70 Anni است و بدنه‌ی خودروی دوم با رنگ نوک مدادی موسوم به Grigio Caldo Opaco رنگ‌آمیزی شده است.

فراری 812 سوپرفست

۸۱۲ سوپرفست برای بزرگداشت هفتادمین سالگرد تأسیس فراری توسعه داده شده است و قوی‌ترین خودرویی است که تاکنون توسط این اسب سرکش به تولید رسیده است (صرف نظر از مدل محدود لافراری). این خودرو به یک پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر ۶.۵ لیتری تنفس طبیعی مجهز است که قدرتی معادل ۷۸۹ اسب بخار و گشتاوری ۷۱۸ نیوتن متری تولید می‌کند. تمام توان این پیشرانه از طریق یک جعبه‌دنده‌ی ۷ سرعته‌ی اتوماتیک دو کلاچه به چرخ‌های عقب منتقل می‌شود.

فراری 812 Superfast

812 Superfast اولین محصول فراری است که به سیستم فرمان الکتریکی (EPS) و نسل دوم سیستم کاهش مجازی فاصله‌ی محورها (PCV) مجهز است. عملکرد سیستم کاهش مجازی فاصله‌ی محورها به این صورت است که با ترکیب سیستم الکتریکی کمک فرمان در جلو و ترکیب آن با سیستم مکانیکی فرمان‌پذیری چرخ‌های عقب باعث بهبود عملکرد خودرو می‌شود.

فراری 812 Superfast

در غرفه‌ی فراری در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ محصولات دیگری نیز به نمایش درآمده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به مدل 488GTB اشاره کرد که با الهام از مدل 290 MM ساخته شده است. این خودرو توسط خوان مانوئل فانگیو در سال ۱۹۵۶ و در جریان مسابقات Mille Miglia مورد استفاده قرار گرفته بود. مدل 488 GTB در دو رنگ آبی Blu Laguna و زرد Giallo Modena به تولید رسیده است.

فراری 812 Superfast
فراری 812 Superfast
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات