استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی به بخش استوری اینستاگرام اضافه شد

چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
امکان استفاده از استیکرهایی که بر پایه‌ی موقعیت مکانی تغییر می‌کنند پیش از این در اسنپ‌چت ارائه شده بود و حالا این ویژگی به بخش استوری اینستاگرام اضافه شده است.
تبلیغات

اسنپ‌چت امکان استفاده از استیکر‌های مخصوص موقعیت‌های مکانی مختلف را در ماه آگوست به سرویس خود اضافه کرد و حالا هم شبکه‌ی اجتماعی محبوب ایستاگرام همین کار را انجام داده است. در به‌روزرسانی جدید اپلیکیشن اینستاگرام، حالا شما می‌توانید از استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی برای تزئین بهتر ویدیوها و تصاویر بخش استوری‌های این شبکه‌ی اجتماعی استفاده کنید. در حال حاضر این ویژگی فقط برای دو شهر نیویورک سیتی و جاکارتا ارائه شده است. در هرحال این شرکت اعلام کرده که بیش از دو جین استیکر برای هر یک از این دو ناحیه در اختیار کاربران قرار گرفته است.

اگر در بخش استوری اینتساگرام روی دکمه‌ی استیکر تپ کنید، گزینه‌ای در بالای صفحه برای دسترسی به استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی به شما نشان داده می‌شود. به عنوان مثال اگر در بروکلین زندگی می‌کنید، گزینه‌هایی در دسترس شما خواهد بود که با انتخاب آن می‌توانید از استیکرهای مخصوص این ناحیه استفاده کنید. درست همانند وقتی که برای تصاویر خود موقعیت مکانی تعیین می‌کنید، اگر مشاهده‌کنندگان استوری شما در اینستاگرام روی استیکرهای مبتنی بر موقعیت مکانی تپ کنند، نقشه‌ی همان ناحیه برای افراد باز خواهد شد و بنابراین آن‌ها می‌توانند ویدیوها و تصاویر سایر کاربران حاضر در آن ناحیه را مشاهده کنند. البته مثل قبل بخش استوری شما فقط و فقط برای دنبال‌کنندگان‌تان قابل مشاهده خواهد بود.

اینکه قابلیت جدید مورد بحث دقیقا چه زمانی برای سایر شهرهای دنیا فعال خواهد شد، هنوز مشخص نیست، اما می‌توان انتظار داشت که کاربران شهرهای دیگر نیز به زودی امکان استفاده از استیکرهای مخصوص به خود را داشته باشند. در حال حاضر شما می‌توانید در دو شهر نیویورک و جاکارتا از این ابزار استفاده کنید و فراموش نکنید که برای ظاهر شدن این گزینه در بخش استوری اینستاگرام، باید اپلیکیشن این شبکه‌ی اجتماعی را به جدیدترین نسخه‌ی موجود به‌روزرسانی کرده باشید. اما سوال اینجاست که فیسبوک و اینستاگرام دفعه‌ی بعد کدام یک از قابلیت‌های اسنپ‌چت را به اپلیکیشن‌های خود اضافه خواهند کرد.

نظر شما در مورد قابلیت جدید استوری اینستاگرام چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات