نوت 7 ریفربیشد برای عرضه در کره جنوبی آماده می‌شود

سه‌شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
کدنام فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ به همراه شناسه‌ی مدل این دستگاه فاش شد. همچنین اخباری منتشر شده است مبنی بر اینکه سامسونگ گلکسی نوت 7 را برای عرضه در کره آماده می‌کند.
تبلیغات

سامسونگ با فبلت گلکسی نوت ۷ دوران سختی پشت سر گذاشت و این کمپانی می‌داند که برای عرضه‌ی گلکسی نوت ۸ باید دقت بسیار بیشتری به خرج دهد و حالا به نظر می‌رسد این شرکت با تمرکز بیشتری در حال آماده‌سازی نوت ۸ است. به گفته منابع این خبر، گوشی هوشمند گلکسی نوت ۸ با کدنام گریت (Great) شناخته خواهد شد. در مورد این کلمه باید بگوییم هیچ اشتباهی نشده است و شما آن را درست خوانده‌اید. بنابراین کدنام بایکال را که پیش از این به گلکسی نوت ۸ نسبت داده می‌شد، فراموش کنید. اکنون هیچ نشانه‌‌ای وجود ندارد که بدانیم سامسونگ تمامی تلاش خود را برای ساخت گلکسی نوت ۸ به کار گرفته است و فعلا در این مورد اطمینانی وجود ندارد.

علاوه بر فاش شدن کدنام گلکسی نوت ۸، شناسه‌ی مدل این محصول نیز مشخص شده است. همان‌طور که انتظار می‌رفت، سامسونگ از عدد ۴ رد شده است و این رقم را در نظر نگرفته (مردم کره اعتقاد دارند ۴ عدد بد‌شانسی است) و شناسه‌ی مدل نوت بعدی خود را SM-N950F تعیین کرده است. البته باید توجه داشته باشید که این شناسه مخصوص مدل بین‌المللی فبلت مورد بحث است. بنابراین در شناسه‌ی سایر مدل‌هایی که به نقاط مختلف جهان عرضه می‌شوند، مثل همیشه جای حرف سمت راست تغییر خواهد کرد. همان‌طور که در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج دیدیم، سامسونگ تعداد زیادی کد مدل‌ مختلف برای گلکسی نوت ۸ نیز در نظر نخواهد گرفت؛ چراکه این اقدام ارائه‌ی به‌روزرسانی‌های نرم‌افزاری را سریع‌تر از چند سال قبل می‌کند.

افزون بر آنچه گفته شد، یک خبر دیگر در مورد سامسونگ منتشر شده است. مدتی قبل خبرهای ضد و نقیضی در مورد نسخه‌ی ریفربیشد گلکسی نوت ۷ منتشر شد. حال بنا به اعلام منابع سم‌موبایل، ظاهرا کمپانی سامسونگ در حال کار روی این نسخه از گلکسی نوت ۷ برای عرضه در کره‌ی جنوبی است. همچنین اشاره شده که شناسه‌ی مدل این نسخه SM-N935 خواهد بود. اگر به خاطر داشته باشید در مراسم گلکسی تب اس ۳ سامسونگ در کنگره‌ی جهانی موبایل، گرین‌اسپیس یک پوستر به‌ نمایش درآورد که در آن به بازیافت اشاره شده بود. این پوستر باعث شد اخباری در مورد عرضه‌ی احتمالی مدل ریفربیشد گلکسی نوت ۷ منتشر شود و حالا ظاهرا این خبر صحت داشته است و شرکت یادشده قصد دارد این نسخه از فبلت نوت ۷ را عرضه کند. همچنین باید اشاره کنیم که هیچ خبری در مورد عرضه‌ی نوت ۷ ریفربیشد در خارج از کره‌ی جنوبی تا به این لحظه منتشر نشده است؛ اما گفته می‌شود اگر سامسونگ تصمیم به انجام این کار بگیرد، احتمالا باید اواخر سال جاری منتظر عرضه‌ی نوت ۷ ریفربیشد در نقاط دیگر جهان باشیم.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات