آپدیت اندروید نوقا برای ال جی جی 4 و وی 10 نیمه دوم ۲۰۱۷ منتشر می‌شود

دوشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس خبرهای جدید، گوشی‌ هوشمند ال‌جی جی ۴ در سه‌ماهه‌ی سوم و گوشی‌ ال‌جی وی ۱۰ در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی به اندروید نوقا به‌روزرسانی خواهند شد.
تبلیغات

هنوز نمی‌دانیم چه زمانی قرار است آپدیت اندروید O برای گوشی‌های هوشمند سری نکسوس منتشر شود. آپدیت اندروید نوقا برای گوشی‌های سری نکسوس اواخر آگوست منتشر شده بود. اما به نظر می‌رسد پرچم‌داران ۲۰۱۵ ال‌جی، تقریبا یک سال پس از دستگاه‌های نکسوسی آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را دریافت خواهند کرد.

گوشی‌‌های هوشمند ال‌جی جی ۴ و ال‌جی وی ۱۰ تا دو سال از پشتیبانی نرم‌افزاری بهره می‌برند. بنا به گزارش The Korea Herald،‌ این شرکت مستقیما در مورد نگرانی‌های مشتریان خود درباره‌ی امکان دریافت و استفاده از آپدیت اندروید نوقا پاسخ داده است. درحالی‌که این کمپانی بر این موضوع اصرار دارد که گوشی‌های مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۰۸ برای اجرای اندروید نوقا بهینه نشده‌اند، اما تصمیم دارد این به‌روزرسانی را برای گوشی‌های مورد بحث منتشر کند.

با توجه به این گزارش، اکنون دارندگان جی ۴ و وی ۱۰ می‌دانند که آپدیت یادشده برای گوشی هوشمند آن‌ها منتشر خواهد شد؛ اما برای بهره بردن از آن باید مدت بیشتری صبر کنند.

ال جی در بیانه‌ای اعلام کرده است: «ما قصد داریم سیستم‌عامل گوشی هوشمند ال‌جی وی ۱۰ را در نیمه‌ی دوم سال جاری میلادی به اندروید ۷.۰ نوقا به‌روزرسانی کنیم و این آپدیت برای گوشی هوشمند ال‌جی جی ۴ در سه‌ماهه‌ی سوم سال ۲۰۱۷ منتشر خواهد شد».

این برنامه‌ی زمانی مبهم، برای انتشار آپدیت یادشده در کره‌ی جنوبی اعلام شده است. سایر مدل‌های آنلاک دو دستگاه مورد بحث مسلما باید زمان بیشتری نسبت به دارندگان کره‌ای صبر کنند تا آپدیت برای گوشی آن‌ها منتشر شود. علاوه بر این گوشی‌هایی که تحت قرارداد اپراتورها به فروش رسیده‌اند، احتمالا نسبت به همه‌ی افراد باید زمان بیشتری برای به‌روزرسانی نوقا صبر کنند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات