ایسوس از سه مدل کارت گرافیک GeForce GTX 1080 Ti رونمایی کرد

جمعه ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
ایسوس سه کارت گرافیک با چیپGeForce GTX 1080 Ti معرفی کرد، با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس تصویری از کارت گرافیک‌های جدید خود که از چیپ GeForce GTX 1080 Ti استفاده می‌کنند را در صفحه توییتر خود منتشر کرد تا گیمرها را راضی نگه دارد. البته لینک موجود در زیر تصویر فقط به صفحه‌ی اصلی سایت ارجاع داده‌شده بود و اطلاعات خاصی را در ارتباط با این کارت‌ها نشان نمی‌دهد اما در حال حاضر این لینک‌ها اصلاح شده‌اند و شما را به  Asus Republic of Gamers Strix GeForce GTX 1080 Ti OC Edition  هدایت می‌کنند. کارت دوم Asus Turbo GeForce GTX 1080 Ti  و کارت سوم نیز Founders Edition  است.

مشخصات این سه کارت گرافیک را در جدول زیر می‌توانید مشاهده کنید:

کارت گرافیک Founder Edition مدل پایه GeForce GTX 1080 ti است و در ۲۸ ام فوریه به نمایش گذاشته شد. این کارت از مدل 1080GTX سی و پنج درصد سریع‌تر است و توانایی آن برای بازی بیشتر از کارت گرافیک ۱۲۰۰ دلاری Nvidia Titan X است. این کارت گرافیک با یک سال اشتراک رایگان Xsplit Gamecaster Permium ارائه خواهد شد. البته به نظر می‌رسد که خنک‌کننده‌ی این کارت گرافیک بر اساس مدل پایه انویدیا طراحی شده باشد.

اما خنک‌کننده‌ی کارت ROG Strix OC متفاوت است. این کارت به‌وسیله سه فن خنک می‌شود که از استاندارد IP5X پیروی می‌کند و در برابر نفوذ خاک مقاوم است همچنین از فن‌آوری FanCoccect II بهره می‌برد که کارت را زمانی که زیر فشار کاری است خنک نگه می‌دارد. این خنک‌کننده از سوئیچی بهره می‌برد که کاربر می‌تواند فن‌ها را از حالت کاری به کارکرد با نویز کم تغییر حالت دهد.

علاوه بر عملکرد عالی، کارت گرافیک ROX Strix دارای RGB LED است که می‌تواند با دیگر محصولات ROG که از Aura Sync بهره می‌برند همگام‌سازی شود و قابلیت شخصی‌سازی نیز دارد.

کارت گرافیک Turbo GTX 1080 Ti مجهز به فن‌هایی با دو بلبرینگ است البته این کارت به‌اندازه‌ی کارت ROG Strix مجهز نیست. ROG Strix از لوگو قابل شخصی‌سازی در صفحه پشتی کارت گرافیک بهره می‌برد و کاربران می‌توانند آن با به دلخواه تغییر دهند. این کارت از Tweak II، اشتراک یک‌ساله Xsplit Gamecaster Premium و پورت‌های کافی بهره میبرد که کاربر را قادر میسازد تا بدون قطع کردن اتصال دستگاه‌هایی که به‌وسیله‌ی HDMI به کارت گرافیک متصل شده‌اند، می‌توان کارت را به VR متصل کرد.

در حال حاضر قیمت‌ها مشخص نشده‌اند اما پیش‌فروش GXT 1080 Ti سه‌شنبه آغاز می‌شود و در ۱۰ مارس به‌طور عمومی برای تمامی افراد قابل‌دسترس خواهد بود.

 نظر شما در ارتباط با کارت‌های معرفی‌شده به‌وسیله ایسوس چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات