تولید گوشی گلکسی اس 8 به دلیل دوربین سلفی آن، با مشکل مواجه شده است

جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا به دلیل مشکلات مربوط به دوربین سلفی گلکسی اس ۸، تولید این دستگاه با مشکل مواجه شده است.
تبلیغات

اخیرا دی‌جی کو، رئیس بخش سامسونگ موبایل اعلام کرده بود که تولید پرچم‌دار جدید این کمپانی با تأخیر مواجه نخواهد شد. بنا به اعلام آقای کو، سامسونگ خود را آماده کرده است تا رکورد فروش اولیه‌ی گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را بشکند و به همین دلیل این کمپانی تصمیم دارد میزان تولید اولیه‌ی این دو محصول را نسبت به گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج، دو برابر افزایش دهد.

مقاله‌های مرتبط:

    درحالی‌که آماده‌سازی ۲۰ میلیون گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در هنگام اولین عرضه‌ می‌تواند تقاضای موجود برای این دو دستگاه را به‌طور کامل پوشش دهد؛ اما گزارش جدیدی که از جانب The Bell منتشر شد، نشان از این دارد که شاید تولید مدل معمولی گلکسی اس ۸ با مشکلاتی مواجه شده باشد. بر اساس گزارش یادشده، تولید ماژول دوربین سلفی گلکسی اس ۸ معمولی و قرار دادن آن در کنار اسکنر عنبیه‌ در جلوی این دستگاه کمی سخت‌تر است.

    منابع ناشناس نزدیک به سامسونگ اعلام کرده‌اند که این کمپانی در خرید ماژول دوربین جلویی گلکسی اس ۸ معمولی به تعداد کافی با مشکل مواجه شده است؛ چراکه تأمین‌کننده‌ی کنونی این شرکت یعنی Patron، نمی‌تواند ظرفیت تولید خود را بر طبق نیاز سامسونگ افزایش دهد. ظاهرا در حال حاضر ظرفیت تولید این تأمین‌کننده زیر ۷۰ درصد است و این یعنی از هر ۱۰۰ دوربین تولیدشده توسط این شرکت، ۳۰ عدد از آن‌ها معیوب هستند. پاترون برای همسو شدن با میزان تقاضای سامسونگ باید ظرفیت تولید خود را حداقل تا ۸۰ درصد افزایش دهد.

    سامسونگ تولید دوربین جلویی گلکسی اس ۸ پلاس را به شرکت Power Logics واگذار کرده است؛ چراکه مدل بزرگ‌تر پرچم‌دار جدید این غول کره‌ای از ماژول دوربین یکپارچه بهره نمی‌برد. باید اشاره کنیم که ظرفیت تولید پاورلاجیکز بالای ۹۰ درصد است و به همین دلیل سامسونگ مشکلی در تأمین تقاضا برای تولید گلکسی اس ۸ پلاس نخواهد داشت.

    نظر شما در این مورد چیست؟

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات