سامسونگ : هیچ تأخیری در عرضه گلکسی اس 8 وجود ندارد

جمعه ۱۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
کمپانی سامسونگ اعلام کرد که هیچ تأخیری در عرضه گلکسی اس 8 وجود نخواهد داشت و تولید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس طبق برنامه پیش می‌رود.
تبلیغات

سامسونگ برنامه‌های بزرگی برای دو گوشی هوشمند جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس دارد. این غول فناوری تصمیم گرفته است عرضه‌ی اولیه‌ی این دو محصول را نسبت به نسل قبل تا دو برابر افزایش دهد؛ این یعنی در عرضه‌ی اولیه‌، ۲۰ میلیون واحد از این این دو گوشی به فروش خواهد رسید.

دی جی کو، رئیس بخش سامسونگ موبایل، وعده داده است که هیچ تأخیری در عرضه‌ی پرچم‌داران جدید مورد بحث وجود ندارد؛ چراکه این کمپانی بدون هیچ سختی خاصی در حال آماده‌سازی این دو گوشی هوشمند است. بنابراین همه‌ی علاقه‌مندان می‌توانند هر مدلی که تمایل دارند، انتخاب کنند و موجودی این گوشی‌ها محدود نخواهد بود. این موضوع خبر خوبی محسوب می‌شود؛ چراکه برخی شایعات در مورد مشکلات احتمالی سامسونگ در تولید گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را به‌طور کامل رد می‌کند. چند روز قبل یکی از منابع کره‌ای گزارش داده بود که سامسونگ احتمالا نمی‌تواند پرچم‌داران جدید خود را به تعداد مورد نیاز تولید کند و با مشکلاتی در این زمینه مواجه خواهد شد و دلیل اصلی این پیش‌بینی هم مشکلات و سختی‌های مربوط به تولید چیپ‌ست اسنپدراگون ۸۳۵ اعلام شده است.

نظر همه‌ی افراد در مورد میزان فروش گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس یکسان نیست. برخی از تحلیل‌گران بازار  اعلام کرده‌اند که سامسونگ در سال جاری فقط ۴۶ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس به فروش خواهد رساند. اگرچه این یک عدد بسیار بزرگ است؛ اما به‌اندازه‌ی میزان فروش پرچم‌داران سال گذشته‌ی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج نیست.

سامسونگ به‌تازگی دوگوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود را با ویژگی‌هایی جذاب معرفی کرد تا بدین طریق نظر کاربران بیشتری را به این دو محصول جلب کند. درهرحال امسال فاکتورهای کمی وجود دارند که شاید بر میزان فروش گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سال جاری تأثیر منفی داشته باشند.

برخی از کاربران به دلیل مشکلاتی که برای گلکسی نوت ۷ رخ داد، تصمیم به عدم استفاده از گوشی‌های سامسونگ گرفته‌اند. قیمت تعیین‌شده برای پرچم‌داران جدید این کمپانی نیز از جمله عوامل بسیار مهم در انتخاب کاربران است و باید اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نسبت به مدل‌های پیشین خود قیمت بیشتری دارند. افزون بر این، سامسونگ در سال جاری رقابت سخت‌تری از جانب شرکت‌هایی چون ال‌جی دارد. همان‌طور که می‌دانید، ال‌جی امسال گوشی هوشمند جی ۶ را معرفی کرده که نسبت به گوشی جی ۵ سال گذشته، محصولی جذاب‌تر است.

اینکه ببینیم بازخورد کاربران به گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس چیست و این دو محصول تا چه حد در بین افراد محبوبیت پیدا خواهند کرد، موضوع جالبی به نظر می‌رسد. باید گفت که فعلا برای پیش‌بینی این مورد کمی زود است و باید کمی بیشتر صبر کنیم تا ببینیم پس از عرضه‌ی اولیه‌ی این دو محصول به بازار چه اتفاقاتی برای آن‌ها رخ خواهد داد و مشتریان چه استقبالی از این دو پرچم‌دار خواهند داشت.

نظر شما در این مورد چیست؟ آیا امسال گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس نسبت به گلکسی اس ۷ و اس ۷ اج در سال گذشته فروش بیشتری تجربه خواهند کرد یا خیر؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات