گوشی هوشمند اندی رابین مبتنی بر اندروید است

پنج‌شنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
اریک اشمیت در حساب توییتر خود به سیستم‌عامل استفاده‌شده در گوشی هوشمند در دست ساخت اندی رابین اشاره کرد.
تبلیغات

چند روز پیش، اندی رابین، یکی از مؤسسان اندروید، تیزری در فضای مجازی قرار داد که در آن می‌شد گوشی هوشمند در دست ساخت وی را مشاهده کرد. حدس‌ زده می‌شد این گوشی هوشمند که صفحه بدون حاشیه دارد، مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید باشد؛ اما اندی رابین به این موضوع اشاره‌ای نکرد.

حال در اقدامی عجیب و هم‌زمان با رونمایی از گلکسی اس 8، اریک اشمیت، یکی از مسئولان بالارده‌ی آلفابت تأیید کرده است گوشی هوشمند اندی رابین که می‌توان آن را یکی از رقبای قدرتمند احتمالی پرچم‌دار جدید سامسونگ دانست، از سیستم‌عامل اندروید استفاده خواهد کرد. اشمیت در حساب کاربری توییتر خود به گوشی هوشمند در دست ساخت اندی رابین اشاره کرده و از آن به‌عنوان یک محصول بی‌نظیر برای کاربران اندروید یاد کرده است که می‌تواند برای محصولات دیگر به یک الگو تبدیل شود.

البته همان‌طور که در ابتدای متن گفتیم، حدس می‌زدیم محصول در دست ساخت اندی رابین مبتنی بر اندروید باشد. با این حال، می‌توانیم با اهدافی که اندی رابین در کمپانی اسنشیال دارد بیشتر آشناتر شویم. این کمپانی به دنبال تغییرات بزرگ در زمینه نرم‌افزاری نیست؛ زیرا از سیستم‌عاملی استفاده می‌کند که گوشی‌های هوشمند مطرح نیز مبتنی بر آن هستند.

بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که ویژگی‌های اصلی محصول اندی رابین، سخت‌افزاری باشد و بتواند با محصولات بالارده موجود در بازار رقابت کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات