گلکسی اس 8 با بررسی چهره می‌تواند به حساب کاربری افراد در وب‌ سایت‌ های مختلف وارد شود

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۸
مطالعه 2 دقیقه
یکی از قابلیت‌های گلکسی اس ۸ امکان ورود به حساب کاربری وب‌سایت‌های مختلف افراد با اسکن چهره است. علاوه بر این می‌توانید با اپلیکیشن S Health با  پزشک مورد نظرتان صحبت کنید.
تبلیغات

قابلیت تشخیص چهره‌ی گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس فقط به باز کردن قفل دستگاه محدود نمی‌شود. در واقع کاربران می‌توانند با استفاده از ویژگی تشخیص چهره‌ی این گوشی‌های هوشمند به حساب‌های کاربری آنلاین خود لاگین کنند. این شرکت در حال گسترش قابلیت سامسونگ پس (Samsun Pass) است تا بدین طریق افراد بتوانند با استفاده از سنسورهای بیومتریک به سرویس‌های مختلف مالی، فروشگاهی و دیگر وب‌سایت‌ها لاگین کنند. این یعنی شما می‌توانید با نگه‌داشتن گلکسی ۸ به مدتی بسیار کوتاه، خرید خود را آغاز کنید. علاوه بر این اگر به سلامت خود اهمیت زیادی می‌دهید، گلکسی اس ۸ می‌تواند بهترین کلینیک را به شما معرفی کند.

همان‌طور که قبلا در شایعات اعلام شده بود، اپلیکیشن S Health در گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس یک گزینه‌ی اضافه برای تماس با پزشک دارد. اگر سؤال کوتاهی در مورد وضعیت جسمانی خود دارید، نیاز به استفاده از سرویس‌های شخص ثالث نخواهید داشت. امکان گفتگوی زنده با پزشک در اپلیکیشن مورد بحث اضافه شده است و کاربران گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس می‌توانند از این قابلیت بهره ببرند. البته در هنگام عرضه‌ی پرچم‌داران جدید سامسونگ، این ویژگی فقط در تعداد کمی از نواحی جهان در دسترس قرار خواهد گرفت و یکی از این نواحی آمریکا است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات