تماشا کنید: ویدیوی رسمی معرفی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ

چهارشنبه ۹ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۴
مطالعه 2 دقیقه
گوشی‌های هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس رسما معرفی شدند. حال ویدیوی رسمی معرفی این دو محصول نیز منتشر شده است که می‌توانید در ادامه آن را تماشا کنید.
تبلیغات

حتی اگر گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ را پیش‌خرید کنید، مدتی باید صبر کنید تا این محصول به دست شما برسد و به همین دلیل بهتر است تا آن زمان نگاهی به ویدیوی رسمی معرفی این محصول داشته باشیم تا ببینیم سامسونگ چه ویژگی‌هایی در این دستگاه برای کاربران در نظر گرفته است. در این ویدیو مهمترین قابلیت‌های گوشی‌ هوشمند مورد بحث در کمتر از چهار دقیقه مرور می‌شوند.

صفحه‌نمایش بی‌نهایت (Infinity Screen) با طراحی تقریبا بدون حاشیه از نوع سوپر امولد که لبه‌های آن خمیده هستند و از گوشی‌های گرد بهره می‌برد. در واقع این نمایشگر مهم‌ترین و اولین جذابیت گلکسی اس ۸ محسوب می‌شود. اما یکی دیگر از ویژگی‌های مهم پرچم‌دار جدید این غول کره‌ای، دستیار مجازی بیکسبی است که ارائه‌ی این قابلیت باعث شده سامسونگ هم به جمع شرکت‌هایی که دستیار دیجیتال عرضه‌کرده‌اند، اضافه شود. همانطور که می‌دانید؛ اپل، گوگل، آمازون و مایکروسافت به ترتیب دستیارهای صوتی سیری، اسیستنت، آلکسا و کورتانا را ارائه داده‌اند.

علاوه بر این، سامسونگ یک سری لوازم جانبی موسوم به دوستان گلکسی اس ۸ را برای این پرچم‌دار آماده کرده است که از جمله این گجت‌ها می‌توان به داک DeX، گیر ۳۶۰ و گیر وی‌آو اشاره کرد. در زیر می‌توانید ویدییو رسمی معرفی پرچم‌داران جدید سامسونگ را تماشا کنید.

نظر شما در مورد گلکسی اس ۸ و قابلیت‌های این گوشی‌ هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات