گلکسی اس 8 با قابلیت گلکسی اس شارژ پلاس در ۲۰ دقیقه شارژ خواهد شد

سه‌شنبه ۸ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس اطلاعات فاش شده از قابلیت گلکسی اس شارژر پلاس (Galaxy S Charge+) گلکسی اس ۸، این گوشی هوشمند را می‌توان در ۲۰ دقیقه شارژ کرد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد سامسونگ تصمیم گرفته است با معرفی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار جدیدش، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس، قابلیتی قدرتمندتر از فناوری شارژ سریع وان پلاس ارائه دهد. فناوری شارژ سریع جدید سامسونگ گلکسی اس شارژ پلاس نام دارد و گزارش شده است که این ویژگی می‌تواند باتری گوشی را از صفر تا صد درصد فقط در بیست دقیقه شارژ کند. این تکنولوژی جدید می‌تواند فناوری Dash Charge را به‌طور کامل شکست دهد. باید اشاره کنیم که ویژگی دش‌شارژ وان‌پلاس می‌تواند در مدت نیم ساعت ظرفیت باتری گوشی هوشمند را حدود ۵۰ تا ۶۰ درصد شارژ کند و علاوه بر این، فرض بر این است که شارژ کامل دستگاه بیشتر از یک ساعت طول نکشد. در کنار قابلیت گلکسی اس شارژ پلاس، یک پوستر تبلیغاتی برای این ویژگی ارائه شده است که در آن گفته‌ می‌شود دو گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید سامسونگ از یک قابلیت نرم‌افزاری موسوم به اسمارت‌شارژ بهره خواهند برد. این امکان نرم‌افزاری تخلیه شدن باتری را به‌طور هوشمند بهینه خواهد کرد تا بدین طریق با هر بار شارژ کامل دستگاه بتوان مدت‌زمان طولانی‌تری با ‌آن کار کرد. علاوه بر این یک قابلیت رازآلود به نام گلکسی سوپر باتری‌سل پلاس هم در پوستر یادشده دیده می‌شود.

با توجه به این‌که گوشی‌های گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از رزولوشن بالا، باتری با ظرفیت بالا و پردازنده‌های بسیار پرقدرت بهره می‌برند، ویژگی‌ مربوط به شارژ سریع آن‌ها بسیار عالی به نظر می‌رسد. البته اگر فردا و پس از معرفی رسمی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس این قابلیت در این دو محصول وجود نداشته باشد، چندان تعجب نخواهیم کرد؛ چراکه قبلا هم شاهد فاش شدن اطلاعاتی از محصولات مختلف بوده‌ایم که واقعیت نداشتند.

برای یادآوری بد نیست اشاره کنیم که با توجه به خبرها و گزارش‌ها و نیز شایعات مختلفی که از ماه‌ها قبل در مورد پرچم‌داران جدید سامسونگ منتشر شده است، انتظار می‌رود این دو دستگاه به پردازنده‌ی بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شوند. علاوه بر این، دوربین پشتی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس ۱۲ مگاپیکسلی خواهد بود و نمایشگر این دو دستگاه رزولوشن ۲۹۶۰ در ۲۴۰۰ پیکسل ارائه خواهد داد. گلکسی اس ۸ از صفحه‌نمایشی به ابعاد ۵.۸ اینچ بهره می‌برد؛ ولی گلکسی اس ۸ پلاس به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی مجهز شده است. با توجه به نتایج به‌دست‌آمده از بنچمارک انتوتو در روز گذشته، هر دو مدل گوشی هوشمند مورد بحث حداقل از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهند برد. البته در مورد میزان حافظه‌ی رم این دو گوشی هنوز نمی‌توان با اطمینان سخت گفت و حتی در برخی از شایعات گفته شده است که یک مدل از کهکشانی‌های جدید سامسونگ با ۸ گیگابایت رم همراه خواهد بود. همچنین بر اساس خبرهایی مختلف انتظار می‌رود حافظه‌ی داخلی گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس در سه مدل ۶۴ گیگابایتی، ۱۲۸ گیگابایتی و ۲۵۶ گیگابایتی در دسترس علاقه‌مندان قرار گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات