تصاویر واقعی از گوشی شیائومی می 6 فاش شد

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی یک تصویر جدید و واقعی از گوشی‌ هوشمند شیائومی می ۶ با دوربین دوگانه منتشر شده است.
تبلیغات

امروز صبح یک عکس واقعی جدید از گوشی‌ هوشمند شیائومی می ۶ پلاس در شبکه‌ی اجتماعی چینی ویبو منتشر شد. مهم‌ترین نکته در مورد این تصویر، وجود دوربین دوگانه‌ی پشتی این دستگاه است. 

این گوشی نسبت به نسل قبلی خود از نظر طراحی کمی تغییر کرده است. بخش پشتی این دستگاه، خمیده در نظر گرفته شده و همان‌طور که اشاره شد، قابل‌توجه‌ترین تغییر آن نسبت به گوشی‌ هوشمند شیائومی می ۵، استفاده از دوربین دوگانه‌ی پشتی است. با توجه به ابعاد این گوشی می‌توان گفت این تصویر مربوط به مدل پلاس می ۶ است.

شیائومی می 6 پلاس

انتظار می‌رود کمپانی شیائومی در ماه آوریل یا نهایتا ماه می، از دو گوشی‌ هوشمند می ۶ و می ۶ پلاس رونمایی کند. هر دو دستگاه مورد بحث از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهند گرفت و به همین دلیل، شاید بتوان گفت این دو محصول اولین گوشی‌های چینی مجهز به این چیپ‌ست خواهند بود.

تاکنون هیچ خبر هیجان‌انگیزی در مورد ویژگی‌های این گوشی‌ها منتشر نشده است. بر اساس جدیدترین گزارشی که در مورد لیست مشخصات فنی شیائومی می ۶ و می ۶ پلاس منتشر شده، نمایشگر این دو دستگاه رزولوشن فول اچ‌دی (۱۰۸۰p) خواهد داشت. در هر حال انتظار می‌رود ظرفیت باتری این دو گوشی و نیز دوربین سلفی آن‌ها نسبت به نسل قبلی‌شان ارتقاء یابد.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات