تصویر گیگاپیکسلی از بنتلی فلایینگ اسپور در دبی

دوشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بنتلی با انتشار تصویری گیگاپیکسلی از خودروی فلایینگ اسپور W12S در دبی، از شما دعوت کرده است خودروی یادشده را در این تصویر پیدا کنید.
تبلیغات

در اواسط سال گذشته‌ی میلادی، شرکت بنتلی با استفاده از تکنولوژی متعلق به سازمان ناسا، یک تصویر فوق‌العاده‌ی گیگاپیکسلی از خودروی مولسان ثبت و منتشر کرد. اکنون در ماه مارس ۲۰۱۷ هستیم و این شرکت بریتانیایی تصویر جدیدی منتشر کرده است که خودروی بنتلی فلایینگ اسپور W12S و شهر دبی را به نمایش می‌گذارد. این تصویر شامل تعداد خارق‌العاده‌ی ۵۷.۷ میلیارد پیکسل است و جزئیات تصویر به قدری زیاد است که می‌توانید روی لوگوی بنتلی زوم کنید یا از زوم خارج شوید تا نمای کلی شهر دبی به چشم آید.

تصویر گیگاپیکسلی بنتلی

برای ساخت تصویر یادشده، بنتلی دوربینی در ارتفاع ۲۶۴ متری برج کایان مستقر کرده است و این دوربین ۱۸۲۵ عکس منحصربه‌فرد را به ثبت رسانده است. در ادامه، این تصاویر طی پروسه‌ای ۴۸ ساعته به همدیگر متصل شده‌اند. تصویر نهایی در اندازه‌ی کامل، به قدری بزرگ و حجیم است که مدت زمان دانلود آن ۱۸ ساعت طول می‌کشد.

تصویر گیگاپیکسلی بنتلی

همان‌طور که بنتلی قبلاً مشخص کرده است، فلایینگ اسپور W12S اولین خودروی چهاردر بنتلی است که توانایی دستیابی به سرعت بیش از ۳۲۰ کیلومتر بر ساعت دارد. پیشرانه‌ای که قدرت لازم برای دستیابی به چنین سرعتی را برای این خودرو فراهم می‌کند، نمونه‌ی ۶ لیتری ۱۲ سیلندر با آرایش خورجینی است که به دوعدد توربوشارژر مجهز شده و توان خروجی آن برابر با ۶۲۶ اسب‌بخار و گشتاور ۸۲۰ نیوتن‌متر است که از دور پیشرانه‌ی ۲۰۰۰ دور در دقیقه در دسترس قرار می‌گیرد.

در ادامه می‌توانید با مراجعه به لینک زیر، تصویر خارق‌العاده‌ی مذکور را تماشا کنید و به دنبال خودروی بنتلی فلایینگ اسپور بگردید:

لینک تصویر گیگاپیکسلی

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات