تصویر رندری از گلکسی اس 8 در رنگ آبی فاش شد

شنبه ۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
تصویر رندر شده‌ای در فضای مجازی قرار گرفته است که گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در رنگ‌ آبی مرجانی نشان می‌دهد.
تبلیغات

سامسونگ می‌خواهد جدیدترین پرچم‌دار خود را در رنگ‌بندی‌ متنوعی عرضه کند که شامل خاکستری، سیاه، نقره‌ای، طلایی، بنفش و آبی می‌شود. البته در این رنگ‌بندی‌، رنگ آبی از محبوبیت خاصی برخوردار است. از این رنگ در گلکسی نوت 7 نیز استفاده شده بود که پس از جمع‌آوری این محصول، سامسونگ رنگ آبی مرجانی را به رنگ‌بندی‌ گلکسی اس 7 اج اضافه کرد.

چندی پیش با انتشار تصویری از گلکسی اس 8 در رنگ‌ آبی متوجه شدیم پرچم‌دار جدید سامسونگ نیز در این رنگ عرضه خواهد شد. حال، تصویر رندر جدیدی منتشر شده است که به‌ لطف آن می‌شود گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را در رنگ آبی مشاهده کرد.

در این تصویر، هردو پرچم‌دار سامسونگ دارای تصویر پس‌زمینه‌ای به رنگ آبی مرجانی هستند که هماهنگ با رنگ بدنه آن‌ها است. حدس‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه پرچم‌داران جدید سامسونگ در رنگ‌ آبی مایل به بنفش نیز عرضه می‌شوند. البته چنین رنگی با وجود رنگ‌های آبی و بنفش کمی عجیب به نظر می‌رسد.

با این حال، می‌توان صحت تصویر منتشرشده از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس را با در نظر گرفتن تصاویر رندر شده‌ی قبلی، تضمین کرد. وجود قاب مشکی در اطراف صفحه نمایشگر را می‌توان یک انتخاب منطقی دانست؛ زیرا باعث می‌شود حسگرها مخفی بمانند.

با افشای این تصویر می‌توان عرضه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در رنگ‌ آبی مرجانی را تأیید کرد. البته برای دانستن جزئیات بیشتر باید تا زمان رونمایی از جدیدترین محصولات سامسونگ صبر کرد. در کنار رنگ‌های ذکرشده، گلکسی اس 8 در رنگ‌ سفید نیز رؤیت شده است که اگر صحت داشته باشد، می‌توان انتظار عرضه پرچم‌داران جدید سامسونگ در رنگ‌های بیشتری داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات