تماشا کنید: گلکسی اس 8 در یک ویدیوی ۶ دقیقه‌ای

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۲
مطالعه 2 دقیقه
دقایقی پیش ویدیویی ۶ دقیقه‌ای از گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شد که این گوشی هوشمند را به‌صورت کامل و روشن نمایش می‌دهد.
تبلیغات

گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ در هفته‌های اخیر دستمایه‌ی انتشار شایعات، افشاگری‌ها و تصاویر زیادی بوده‌اند و دقایقی پیش، روشن‌ترین و کامل‌ترین ویدیوی منتسب به این گوشی هوشمند فاش شد. ویدیوی جدید گلکسی اس ۸ بیش از ۶ دقیقه و در واقع یک نگاه نزدیک ویدیویی به پرچم‌دار جدید سامسونگ پیش از رونمایی رسمی از این محصول است. این ویدیو در وب‌سایت استریم ویدیوی چینی Youku منتشر شده است.

همان‌طور که در  ویدیو مشاهده می‌کنید، در ابتدای امر، فردی که گوشی را در دست دارد، آن را به‌صورت کامل در جلوی دوربین نمایش می‌دهد. سپس  با استفاده از یک خط کش، به‌صورت تصویری اقدام به اندازه‌گیری طول و عرض گلکسی اس ۸ می‌کند. بر اساس آنچه در تصویر مشاهده می‌شود، گلکسی اس ۸ بیش از ۱۵۷ میلی‌متر طول دارد و عرض آن ۷۳ میلی‌متر است. ضمنا باید به ضخامت ۸ میلی‌متری آن نیز اشاره کرد. نمونه‌ای که در تصویر مشاهده می‌شود، مشکی است و به‌وضوح می‌توان لبه‌های خمیده، سنسور اثر انگشت، دوربین اصلی، فلاش ال‌ای‌دی و سنسور ضربان سنجد را نیز مشاهده کرد. در لبه‌ی پایینی می‌توان به‌وضوح درگاه USB نوع C و همچنین بلندگوهای این گوشی را کنار جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری دید. کلید پاور/قفل نمایشگر گوشی در لبه راست و کلید فیزیکی تغییر حجم صدا به همراه کلید دستیار صوتی بیکسبی در لبه‌ی سمت چپ قرار گرفته‌اند. به نظر می‌رسد در ویدیوی مورد نظر گلکسی اس ۸ خاموش است؛ چراکه خبری از روشن شدن نمایشگر نیست.

گلکسی اس ۸ به همراه گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ طی مراسمی در ۹ فروردین ماه یعنی تا چند روز دیگر در نیویورک رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ و برادر بزرگ‌ترش به ترتیب با نمایشگر ۵.۸ و ۶.۲ اینچی امولد با نسبت تصویر ۱۸ به ۹ و رزولوشن ۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل همراه شود. همچنین باید به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ در کنار حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و دوربین پشتی ۱۲ مگاپیکسلی اشاره کرد.

نظر شما در مورد این گوشی هوشمند چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات