طرحی از نوکیا 7 و نوکیا 8 با لنز کارل زایس فاش شد

جمعه ۴ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی طرح جدیدی از دو گوشی‌ هوشمند نوکیا ۷ و نوکیا ۸ توسط یک فاش کننده چینی اخبار فناوری فاش منتشر شده است.
تبلیغات

شایع شده که شرکت نوکیا در حال کار روی دو گوشی‌ هوشمند نوکیا ۷ و نوکیا ۸ است و به زودی این دو دستگاه  را با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ معرفی خواهد کرد. یک افشاگر چینی اخبار فناوری، که در گذشته هم اطلاعات صحیحی در Baidu فاش کرده، حالا تصویری از دو گوشی‌ هوشمند نوکیا ۷ و نوکیا ۸ منتشر کرده است.

در عکس مورد اشاره دو گوشی نوکیا را می‌توان مشاهده کرد. دستگاهی که در سمت چپ تصویر قرار دارد ظاهرا از ماژول دوربین دوگانه‌ی برند زایس بهره می‌برد و به همین دلیل شاید این طرح مربوط به نوکیا ۸ باشد. علاوه بر این در سمت راست تصویر یک گوشی‌ هوشمند با دوربین تکی قرار گرفته که گفته می‌شود مربوط به گوشی نوکیا ۷ است. 

تصویر زیر هم به‌ نظر بخش جلویی و پشتی یک دستگاه را نشان می‌دهد. این تصویر جدید نیز در کنار عکس قبلی منتشر شده است. طراحی پشتی این گوشی‌ها با طراحی پشتی گوشی‌های نوکیا ۳ و نوکیا ۵ و نوکیا ۶ تفاوت دارد. در هر صورت با توجه به این عکس‌های جدید به‌ نظر می‌رسد پنل جلویی و طراحی دکمه‌ی هوم گوشی‌های جدید نوکیا شبیه به پنل جلویی نوکیا ۶ خواهد بود. علاوه بر این حاشیه‌ی گوشی‌های هوشمند جدید نوکیا چندان باریک نیست. همچنین باید اشاره کنیم که شاید هر دو مدل نوکیا ۷ و نوکیا ۸ گوشی‌های پرچم‌دار نباشند.

Nokia 7 nokia 8

اخیرا امتیاز یک دستگاه ناشناخته‌ی مجهز به پردازنده‌ی اسنپدراگون ۶۶۰ در بنچمارک آنتوتو رؤیت شده است. بر اساس مشخصات فاش شده در آنتوتو، این دستگاه ناشناس از نمایشگری با رزولوشن  2K بهره می‌برد و علاوه بر این ۶ گیگابایت حافظه‌ی رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی دارد. از دیگر ویژگی‌های این گوشی ناشناخته می‌توان به دوربین دوگانه‌ی پشتی ۱۲ مگاپیکسلی و سیستم‌عامل اندروید ۷.۱.۱ اشاره کرد. هنوز هیچ تأییدیه‌ای مبنی بر اینکه این دستگاه ناشناس همان نوکیا ۸ خواهد بود، ارائه نشده است. همانطور که احتمالا می‌دانید، گفته می‌شود گوشی‌ هوشمند نوکیا ۸ به لنزهای ساخت کمپانی مشهور کارل‌زایی مجهز خواهد بود.

 با توجه به اطلاعاتی که قبلا در مورد دو گوشی‌ هوشمند نوکیا ۷ و نوکیا ۸ فاش شده است، انتظار می‌رود نوکیا ۷ از صفحه‌نمایش اچ‌دی بهره ببرد و نوکیا ۸ نیز نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به مدل قبلی قبلی داشته باشد. در واقع امکان دارد گوشی‌ هوشمند نوکیا ۸ اولین دستگاه نوکیا با رزولوشن کواد اچ‌دی باشد. بنا به شایعات، هر دو گوشی مورد بحث شاسی فلزی خواهند داشت و سایر مشخصات فنی آن‌ها نیز یکسان خواهند بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات