سامسونگ پاور بانک ۵۱۰۰ میلی آمپری همراه با گلکسی اس 8 معرفی می‌کند

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
پاور بانک جدید سامسونگ از ظرفیت ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت بهره می‌برد و در رنگ‌بندی آبی و خاکستری عرضه می‌شود.
تبلیغات

هفته آینده سامسونگ قصد دارد از جدیدترین پرچم‌داران خود به‌نام گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس رونمایی کند. البته این دو گوشی موبایل هوشمند با لوازم جانبی مختلفی نیز عرضه خواهند.

یکی از این لوازم جانبی، پاور بانکی است که ظرفیت بالایی دارد و قرار است با قیمت ۷۰ یورو روانه بازار شود. این پاور بانک برای گوشی‌های هوشمند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در نظر گرفته شده است؛ اما می‌توان از آن برای محصولات دیگری نیز استفاده کرد.

جدیدترین پاوربانک سامسونگ که با شماره مدل EB-PG950 شناخته می‌شود در رنگ‌بندی‌ آبی و خاکستری عرضه خواهد شد. این پاور بانک به کاربران اجازه می‌دهد بتوانند تلفن هوشمند خود را با سرعت بالایی شارژ کنند. ظرفیت این پاور بانک سامسونگ، ۵۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت است و سرعت شارژ خود و گوشی هوشمند متصل را به ۱۵ وات محدود می‌کند.

در این پاور بانک از دو درگاه USB استفاده شده است و یک دکمه پاور در بالای آن قرار دارد تا کاربران پس از اتمام شارژ بتوانند پاور بانک را خاموش کنند. در این دستگاه از یک بند استفاده شده است که باعث می‌شود حمل‌و‌نقل پاور بانک جدید سامسونگ آسان‌تر شود. همان‌طور که ذکر شد پاور بانک جدید سامسونگ در رنگ‌های آبی و خاکستری عرضه خواهد شد، اما احتمال دارد رنگ‌های دیگری نیز وجود داشته باشد که البته این موضوع هنوز مشخص نشده است.

به‌احتمال زیاد سامسونگ درکنار رونمایی از پرچم‌داران جدیدش، از پاور بانک نیز رونمایی خواهد کرد. طبق شایعات این پاور بانک ۷۰ یورو قیمت دارد.

پاور بانک سامسونگ
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات