تصاویر با کیفیت و ویدیویی از گلکسی اس 8 فاش شد

سه‌شنبه ۱ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس سامسونگ، تصاویر با کیفیت و ویدیویی از این گوشی در حال کار فاش شد.
تبلیغات

سامسونگ در نظر دارد تا نسل جدید گوشی‌‌های هوشمند خود را با نام گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در تاریخ ۲۹ مارس یا ۹ فروردین ماه رونمایی کند؛ تا به امروز شاهد انتشار اخبار، تصاویر و شایعات متعددی از این گوشی‌هوشمند بوده‌ایم و انتظار نمی‌رود این روند در روزهای آینده متوقف شود. ساعاتی پیش ویدیوی کوتاهی از گلکسی اس ۸ سامسونگ فاش شده که این گوشی هوشمند را در حال کار نمایش می‌دهد. همچنین باید به دو تصویر فاش شده از این گوشی نیز اشاره کرد. مبدا این ویدیو کشور چین است.

گلکسی اس 8 سامسونگ

در تصاویر و ویدیوی مورد نظر به روشنی می‌توان گلکس یاس ۸ را با بهره‌گیری از لبه‌های خمیده‌ی بسیار خفیف مشاهده کرد. در ویدیوی مورد نظر، فردی که گوشی را در اختیار دارد با قراردادن انگشت خود روی سنسور اثر انگشت در پشت گوشی، اقدام به باز کردن قفل گوشی می‌کند. سپس شاهد چرخاندن گوشی و نمایش پشت گلکسی اس ۸ هستیم.

گلکسی اس ۸ و گلکس یاس ۸ پلاس با بهره‌گیری از نمایشگر ۵.۷ و ۶.۲ اینچی به همراه دو تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ و اکسینوس ۸۸۹۵ به فراخور بازار هدف، راهی بازار خواهند شد.

نظر شما در مورد نسل جدید پرچمدار سامسونگ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات