سامسونگ این ماه ۴.۷ میلیون و ماه آوریل ۷.۸ میلیون گلکسی اس 8 تولید می‌کند

جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ این ماه تعداد ۴.۷ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ تولید می‌کند. این شرکت همچنین در ماه آوریل ۷.۸ میلیون دستگاه از این گوشی تولید خواهد کرد.
تبلیغات

بر اساس گزارشی جدید از کره‌ی جنوبی، سامسونگ تولید انبوه پرچم‌دار جدیدش را در کارخانه‌ی ویتنام خود آغاز کرده است. از آنجا که انتظار می‌رود تعداد تقاضا برای گلکسی اس ۸ سامسونگ زیاد باشد، این کمپانی از تمام ظرفیت خود برای تولید این محصول استفاده خواهد کرد. بر اساس اعلام یکی از کارمندان کمپانی تأمین‌کننده‌ی دوربین برای سامسونگ‌ الکترونیکز، سامسونگ به دلیل بالا بردن ظرفیت تولید خود از تمامی تأمین‌کنندگانش درخواست کرده است که تولید قطعات مورد نیاز این غول کره‌ای را افزایش دهند.

همان‌طور که قبلا هم گزارش شده است، انتظار می‌رود سامسونگ دو گوشی هوشمند پرچم‌دار جدید خود یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را به‌طور هم‌زمان در اکثر نواحی دنیا عرضه کند. این یعنی احتمالا شرکت مورد بحث ترجیح می‌دهد به دلیل تقاضای بالای جهانی برای پرچم‌دار جدید خود اطمینان حاصل کند که در بازارهای کلیدی نیازی به قرارداد مجدد با تأمین‌کنندگان قطعات نداشته باشد.

بر اساس گزارش یادشده، سامسونگ ظرفیت خط تولید گلکسی اس ۸ را به بیش از ۱۰ میلیون واحد رسانده است تا بدین طریق در ماه مارس ۴.۷ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ تولید کند. علاوه بر این سامسونگ با بالا بردن ظرفیت تولید قصد دارد که در ماه آوریل ۷.۸ میلیون دستگاه گلکسی اس ۸ تولید کند. هنوز مشخص نیست که تعداد تولید گلکسی اس ۸ پلاس نیز یکی از اولویت‌های سامسونگ خواهد بود یا خیر.

البته هیچ‌ یک از گزارش‌های مورد بحث تا به این لحظه رسما توسط سامسونگ تأیید نشده‌اند. در واقع سامسونگ در مورد برنامه‌های زمان‌بندی تولیدات خود به‌ندرت صحبت می‌کند. در نهایت یک بار دیگر اشاره می‌کنیم که شرکت یادشده رسما اعلام کرده است که گلکسی اس ۸ در ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) معرفی خواهد شد.

نظر شما در این مورد چیست؟

داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات