گلکسی اس 8 پلاس با پردازنده اسنپدراگون 835 در گیک بنچ رؤیت شد

جمعه ۱۳ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی مشخصات گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ در بنچمارک گیک‌بنچ رؤیت شده است.
تبلیغات

جزئیات گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس به‌تازگی در گیک‌بنچ منتشر شده است. شناسه‌ی مدل این محصول  SM-G955U بوده و حالا با اضافه شدن نام آن به لیست وب‌سایت گیک‌بنچ، برخی از مشخصات فنی و قابلیت‌های این دستگاه فاش شده است. در نظر داشته باشید که در اینجا ما در مورد مدل اسنپدراگون گلکسی اس ۸ پلاس صحبت می‌کنیم و نه مدل اکسینوسی این گوشی؛ این مدل موفق شده است در عملکرد تک‌هسته‌ای امتیاز ۱۹۲۹ و در عملکرد چندهسته‌ای امتیاز ۶۰۸۴ در تست انجام‌شده توسط گیک‌بنچ به دست آورد.

حالا بر اساس اطلاعاتی که در بنچمارک مورد بحث ثبت شده است، گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس از یک پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره می‌برد. چیپ‌ست یادشده مجهز به هشت هسته‌ی پردازشی است و فرکانس کاری هسته‌های آن روی ۱.۹ گیگاهرتز تنظیم شده است. علاوه بر این، گوشی یادشده از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد. در لیست گیک‌بنچ اشاره شده است که سیستم‌عامل پیش‌فرض گوشی یادشده اندروید ۷.۰ نوقا خواهد بود. بنابراین به ‌نظر می‌رسد گلکسی اس ۸ پلاس با ۴ گیگابایت رم عرضه خواهد شد، ولی همچنان احتمال معرفی مدل دیگر این محصول با رم ۶ گیگابایتی وجود دارد. در هر صورت باید صبر کنیم تا ببینیم سامسونگ چند مدل از گوشی هوشمند پرچم‌دار بعدی خود معرفی خواهد کرد. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، سامسونگ در کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ تاریخ معرفی گلکسی اس ۸ را رسما اعلام کرد؛ بر همین اساس پرچم‌داران جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس در تاریخ ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) رسما معرفی خواهند شد و زمان عرضه‌ی این دو محصول به بازار ماه آوریل خواهد بود. یک مدل از گلکسی اس ۸ از پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۳۵ و مدل دیگر از جدیدترین چیپ‌ست ۶۴ بیتی ساخت سامسونگ به نام اکسینوس ۸۸۹۵ استفاده خواهد کرد. هر دو پردازنده‌ از هشت هسته‌ی پردازشی بهره می‌برند.

علاوه بر آنچه گفتیم، در بنچمارک گیک‌بنچ جزئیات دیگری نیز در مورد گلکسی اس ۸ پلاس فاش شده است. در تصویر زیر می‌توانید اطلاعات بنچمارک گیک‌بنچ را مشاهده کنید.

اس ۸ پلاس گیک‌بنچ

همچنین بر اساس تصاویر فاش شده در طی چند هفته‌ی اخیر، اکنون تقریبا از شکل و ظاهر نهایی گلکسی اس ۸ آگاه هستیم. برای مشاهده‌ی تمامی اطلاعات فاش شده از گلکسی اس ۸ به صفحه‌ی مخصوص این گوشی هوشمند در زومیت مراجعه کنید. با توجه به تصاویر فاش شده از پرچم‌داران بعدی سامسونگ، به‌احتمال زیاد شاهد استفاده از نمایشگر خمیده در این گوشی‌ها خواهیم بود. علاوه بر این حاشیه‌ها در گلکسی اس ۸ نسبت به گلکسی اس ۷ باز هم کمتر شده است. از دیگر تغییرات قابل توجه در گلکسی اس ۸ می‌توان به حذف دکمه‌ی فیزیکی هوم اشاره کرد. گوشی هوشمند مورد بحث از جنس فلز و شیشه ساخته شده است. بد نیست اشاره کنیم که گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس از نظر طراحی، شکل و ظاهر یکسانی دارند و فقط در مدل پلاس سایز نمایشگر کمی بزرگ‌تر از مدل معمولی خواهد بود.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات