اطلاعات جدیدی از می پد 3‌ و می پد 3 پرو فاش شد

یک‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی اطلاعات جدیدی از دو تبلت شیائومی می پد ۳ و می پد ۳ پرو فاش شده است که مشخصات کامل‌تری از آن‌ها ارائه می‌کند.
تبلیغات

اوایل امسال بود که چندین تصویر از مشخصات تبلت معرفی نشده و جدید شیائومی یعنی می پد ۳ فاش شد. چندی پیش نیز اخباری مبنی بر نزدیک بودن زمان معرفی می پد ۳ در رسانه‌ها پخش شد. اطلاعات جدید نشان می‌دهند که تبلت‌های جدید شیائومی با دو صفحه‌نمایش و سیستم‌عامل مختلف عرضه خواهند شد.

می پد ۳ به‌مانند نسل پیشین خود صفحه‌نمایشی ۷.۹ اینچی خواهد داشت و تاکنون اطلاعاتی از میزان رزولوشن صفحه آن منتشر یا فاش نشده است. این تبلت از ۴ گیگابایت رم و حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت بهره خواهد برد. سیستم‌عامل این تبلت در زمان عرضه نسخه اندروید ۷.۰ خواهد بود و برای نسخه‌های ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی قیمتی در حدود ۱۸۸ و ۲۳۱ دلار در نظر گرفته شده است.

نوع دوم این تبلت که با نام می پد ۳ پرو خوانده می‌شود، از یک صفحه‌نمایش ۹.۷ اینچی برخوردار است و به‌مانند می پد ۳ هنوز اطلاعاتی در مورد رزولوشن صفحه‌نمایش آن به بیرون درز نکرده است. میران رم و حافظه ذخیره‌سازی این تبلت مشابه برادر کوچک‌ترش خواهد بود و از پردازنده اینتل ۸۷۵۰ (احتمالاً اینتل Atom x7-Z8750) در آن استفاده خواهد شد. قیمت این تبلت ویندوزی از ۲۴۶ دلار آغاز می‌شود.

هنوز ابهام زیادی در مورد نوع پردازنده‌ی نسخه کوچک‌تر وجود دارد و اطلاعاتی از ظرفیت‌ باتری دو تبلت در دست نیست. پیش‌بینی می‌شود این تبلت‌ها هم‌زمان با می ۶ معرفی شوند. پیش از این، شایعات از معرفی می ۶ در ماه آوریل (فروردین ۹۶) حکایت داشتند؛ اما به نظر می‌رسد این معرفی در ماه می ۲۰۱۷ انجام خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات