بی‌ ام‌ و: پرچم‌دار سال ۲۰۲۱ این شرکت مجهز به سطح ۵ رانندگی خودکار خواهد بود

یک‌شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
بی‌ام‌و به‌تازگی اعلام کرده است که پرچم‌دار آینده‌ی این شرکت مجهز به بالاترین سطوح رانندگی خودکار خواهد بود. ازاین‌رو رانندگی با چنین خودرویی آسان‌تر خواهد شد.
تبلیغات

بی‌ام‌و اعلام کرده است که پرچم‌دار تمام الکتریکی آینده‌ی این شرکت مجهز به سطح پنجم سیستم‌های خودران در هنگام معرفی در سال ۲۰۲۱ خواهد بود.

المار فریکِنِشتاین، معاون ارشد بی‌ام‌و در بخش رانندگی خودران، در پاسخ به خبرنگاران در برلین گفت که این خودرو توانایی تغییر بین سطوح ۳، ۴ و ۵ خودران خواهد داشت. او افزود:

ما قصد معرفی خودرویی با سطوح ۳، ۴ و ۵ خودران در سال ۲۰۲۱ داریم.

بی‌ام‌و در اواسط سال گذشته اعلام کرد که قصد دارد با همکاری اینتل و موبایل‌آی (Mobileye)، اولین خودروی تماماً خودکار خود را تولید کند.

پرچمدار آینده بی ام و

ساخت خودرویی با سطوح خودران ۳، ۴ و ۵ می‌تواند برگ برنده‌ای برای بی‌ام‌و باشد. این سطوح نه‌تنها به رانندگان امکان کنترل خودرو در مواقع موردنیاز خواهد داد، بلکه خودرو را برای یک رانندگی کاملاً خودکار همراه با سرنشین، توانا خواهد ساخت.

چنین خودرویی در سطح ۵، توانایی رانندگی بدون وجود سرنشین نیز خواهد داشت. به این معنی که صاحبان خودرو می‌توانند ازنظر تئوری خودروی خود را به دیگران برای جابجایی یا شرکت‌های خدماتی برای کسب درآمد بیشتر اجاره دهند.

پرچمدار آینده بی ام و
پرچمدار آینده بی ام و
پرچمدار آینده بی ام و
پرچمدار آینده بی ام و
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات