نسخه چین گلکسی اس 8 از 6 گیگابایت رم بهره خواهد برد

پنج‌شنبه ۲۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
گزارش جدیدی منتشر شده است که بر اساس آن، نسخه‌ی مخصوص چینِ گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد.
تبلیغات

سامسونگ اعلام کرده است که دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس را در تاریخ ۲۹ مارس (نهم فروردین ۹۶)، در طی مراسمی رسمی معرفی خواهد کرد. حال جدیدترین اطلاعات و جزئیات در مورد مشخصات فنی مدل مخصوص چین این دو پرچم‌دار توسط کوین‌ وانگ، تحلیل‌گر IHS اعلام شده است.

بنا به گفته‌ی وانگ، مدل چین گلکسی اس ۸ از ۶ گیگابایت رم بهره خواهد برد و این در حالی است که مدل بین‌المللی این محصول به ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد شد. سامسونگ معمولا دو مدل از گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار خود تولید می‌کند که یکی برای بازار آمریکا و دیگری برای بازارهای شرقی از جمله چین در نظر گرفته می‌شود. لازم به ذکر است که نسخه‌ی مخصوص چین گوشی‌های گلکسی سامسونگ اغلب مدتی بعد از عرضه‌ی مدل بین‌المللی معرفی می‌شود. مثل همیشه، نسخه‌ی مخصوص چین گلکسی اس ۸ از پردازنده‌ی اکسینوس بهره خواهد برد و در واقع انتظار می‌رود سامسونگ امسال از چیپ‌ست اکسینوس ۸۸۹۵ در پرچم‌دار جدید خود استفاده کند. همان‌طور که احتمالا می‌دانید، مدل بین‌المللی گلکسی اس ۸ با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود سامسونگ در کنار گلکسی اس ۸ از مدل بزرگ‌تر این محصول با نام گلکسی اس ۸ پلاس هم رونمایی کند. مدل معمولی این دستگاه از نمایشگری ۵.۷ اینچی بهره می‌برد و این در حالی است که اس ۸ پلاس به نمایشگری ۶.۲ اینچی مجهز خواهد شد. انتظار می‌رود نسبت صفحه‌نمایش به بدنه‌ی این دو محصول قابل توجه باشد و علاوه بر این گفته می‌شود نسبت تصویر نمایشگر این دو دستگاه ۱۸ به ۹ خواهد بود. این اولین باری نیست که سامسونگ از ۶ گیگابایت رم در یک گوشی هوشمند استفاده کرده است. پیش از این مشخصات گلکسی نوت ۷ با ۶ گیگابایت رم در رگولاتوری چین رؤیت شده بود که به دلیل مشکلات مدل معمولی این فبلت، عرضه این مدل هیچ‌گاه رخ نداد. گفته می‌شود تولید گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس با ۶ گیگابایت به‌منظور رقابت با گوشی‌های پرچم‌دار دیگر در کشور چین در نظر گرفته شده‌است؛ زیرا اکثر گوشی‌های هوشمند رده‌بالای کنونی در این کشور از ۶ گیگابایت رم بهره می‌برند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات