داستان جالب دومین برنده خوش شانس جشنواره پاناسونیک

شنبه ۲۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
چگونه «هدیه روز مادر» تبدیل به تویوتای هیبریدی شد؟ دومین برنده خوش شانس خودروی ژاپنی، در جشنواره خرید محصولات پاناسونیک (با گارانتی آژندسرویس) مشخص شد.
تبلیغات

نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۵، داستان جالب  او که در کمتر از ۱۰ روز پس از خرید هدیه روز مادر، برنده شده است جذاب شود. دومین برنده خوش شانس تویوتا پریوس، درجشنواره «هرساعت یک جایزه، هر ماه یک ماشین» محصولات پاناسونیک ( با گارانتی آژندسرویس) مشخص شد.

در مراسمی که نیمه اول اسفندماه ۱۳۹۵ برگزار شد، دومین قرعه‌کشی خودروی هیبرید برای خریداران بهمن‌ماه انجام و نام برنده خوش شانس این قرعه‌کشی مشخص شد.

 بر اساس این گزارش، برنده خوش شانس تویوتا هیبریدی پریوس، علیرضا لواسانی است؛ او دانشجوی ۲۳ ساله و فوق لیسانس از دانشگاه سمنان است و داستان جالبی برای این خرید از پاناسونیک دارد.

جشنواره پاناسونیک

وی که  به همراه خواهرش ۲۶ بهمن ماه ۹۵ یک دستگاه جاروبرقی MC-CJ913 خریده بود، با  ارسال کد محصول شانس خود را امتحان کرده و در قرعه‌کشی آژند سرویس شرکت کرد.

نکته و داستان  جالب درباره این خریدار خوش شانس  هم آنجاست که او، جاروبرقی پاناسونیک را به عنوان کادوی روز مادر و به عنوان هدیه برای تقدیر از مقام شامخ مادر (۲۹ اسفند) خریداری کرده بود و حالا در کمتر از ۱۰روز، خودش برنده یک‌دستگاه خودرو از جشنواره پاناسونیک شده است.

بر اساس این گزارش، جشنواره خرید محصولات پاناسونیک با گارانتی آژندسرویس، همچنان تا پایان اسفندماه ادامه دارد و خریداران این محصولات شانس برنده شدن یک تویوتای دیگر و ۵۰۰ جایزه ارزنده دیگر را تا پایان سال دارند.

بر پایه این اطلاع، در مدت جشنواره پاناسونیک ۱۹۲۰ جایزه متنوع و ارزنده به علاوه ۳ خودرو هیبریدی به خریدارانی اهدا می‌شود که تا کنون ۲ خودرو و ۱۴۲۰ جایزه به خریداران خوش شانس اهدا شده است .

جشنواره پاناسونیک

جهت مشاهده ویدئوی قرعه کشی اینجا کلیک کنید.

جهت اطلاعات بیشتر جهت شرکت در قرعه کشی جشنواره هرساعت یک جایزه، هرماه یک ماشین اینجا کلیک کنید.

 پایان رپورتاژ آگهی/.

این مطلب صرفا جنبه تبلیغاتی داشته و زومیت هیچ مسئولیتی را در رابطه با آن نمی‌پذیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات