گوگل سرویس یوتیوب تی وی را با هزینه ماهانه ۳۵ دلار معرفی کرد

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
گوگل امروز سرویس استریم تلویزیونی خود را با نام YouTube TV معرفی کرد که با در اختیار گذاشتن ۴۰ شبکه‌ی تلویزیونی، ماهیانه ۳۵ دلار از کاربران دریافت خواهد کرد.
تبلیغات

در سال‌های اخیر سرویس‌های استریم تلویزیونی محبوبیت بسیار بالایی کسب کرده‌اند؛ به‌طوری‌که در ایالات متحده‌ی آمریکا، مشترکان تلویزیون‌های کابلی رفته‌رفته در حال مهاجرت به سمت استفاده از شبکه‌های استریم هستند. گوگل نیز تلویزیون استریم اختصاصی خود را معرفی کرده است که یوتیوب تی‌وی نام دارد و بیش از ۴۰ شبکه‌ی تلویزیونی در اختیار مخاطبانش قرار می‌دهد.

از جمله‌ی شبکه‌های تلویزیونی که یوتیوب تی‌وی در اختیار کاربرانش قرار خواهد داد، باید به ABC، CBS، FOX، NBC و ESPN در کنار سایر کانال‌های محبوب تلویزیونی اشاره کرد. همچنین با خرید اشتراک یوتیوب تی‌وی، کاربران یک DVR کاملا مبتنی بر کلاد نیز دریافت خواهند کرد که می‌توانند ویدیوهای ضبط‌شده از طریق دوربین‌های مداربسته را در این فضا بدون نگرانی از اتمام فضای ذخیره‌سازی، آپلود کنند و همیشه در دسترس داشته باشند. همچنین با خرید اشتراک یوتیوب تی‌وی، کاربران YouTube RED را نیز در اختیار خواهند داشت که از این طریق می‌توانند محتوای سرویس یوتیوب را بدون مشاهده‌ی تبلیغات ببینند.

یوتیوب تی وی

کاربران با خرید یک اشتراک می‌توانند تا ۶ اکانت را استفاده کنند. همان‌طور که اشاره کردیم، هزینه‌ی اشتراک ماهیانه‌ی این سرویس ۳۵ دلار است. با استفاده از هر یک از ۶ اکانت می‌توان فضای مجزایی برای DVR دریافت کرد و حتی یوتیوب پیشنهاد‌ها متفاوتی نیز برای هر یک از ۶ اکانت ارائه می‌کند. تنها محدودیت در این حالت، این است که امکان استریم DVR فقط برای سه اکانت به‌صورت هم‌زمان وجود دارد.

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات