رندر مطبوعاتی گلکسی اس 8 فاش شد

چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۳
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ چند روز پیش تأیید کرد که گلکسی اس 8 روز ۹ فروردین ماه معرفی خواهد شد و حالا شاهد فاش شدن تصاویر مطبوعاتی این گوشی هستیم.
تبلیغات

سامسونگ در نمایشگاه MWC 2017 اعلام کرد که گوشی پرچم‌دار بعدی این شرکت در تاریخ ۹ فروردین ماه ۹۶ معرفی خواهد شد. با اینکه سامسونگ نامی از این گوشی نبرد اما حدس زدن گلکسی اس ۸ کار دشواری نیست.

حال به نظر می‌رسد می‌توانیم تصاویر مطبوعاتی این گوشی را اما از نمای جلو ببینیم. حتی ممکن است این تصویر، دقیقا جزو تصاویری باشد که سامسونگ برای تبلیغ محصول خود استفاده خواهد کرد؛ چرا که تصویر مربوطه توسط ایوان بلس فاش شده است. ایوان بلس کارنامه‌ی بسیار درخشانی در فاش کردن محصولات معرفی نشده دارد و البته به این نکته نیز باید اشاره کرد که تصویر فاش شده با تصاویر فاش شده‌ی روزهای گذشته همخوانی دارد.

پرچم‌دار بعدی سامسونگ احتمالا در دو نسخه‌ی ۵.۸ و ۶.۲ اینچی عرضه خواهد شد که نام نسخه‌ی ۶.۲ اینچی نیز گلکسی اس ۸ پلاس خواهد بود. مشخص نیست که  در این تصویر کدام‌یک از این دو گوشی به نمایش گذاشته شده‌ است؛ اما احتمالا تنها تفاوت این دو نسخه در ابعادشان خواهد بود.

احتمالا سامسونگ در گلکسی اس 8 از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ استفاده خواهد کرد که کمی از لحاظ طول بلندتر از نمایشگرهای استاندارد است. قطعا این نسبت تصویر ال‌جی جی ۶ را به خاطر خواهد آورد که با صفحه نمایش ۵.۷ اینچی، همان‌گونه که در نگاه نزدیک خود به ال‌جی جی 6 گفتیم، ابعاد بسیار مناسبی دارد.

به‌تازگی مشخصات فنی گلکسی اس 8 و مشخصات فنی گلکسی اس 8 پلاس فاش شده است و باید منتظر ۹ فروردین بمانیم تا این دو گوشی که اطلاعات زیادی نیز قبل از معرفی از آن‌ها داریم، رونمایی شوند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات