تصاویر واقعی از نسل جدید گوشی اکسپریا ایکس زد سونی فاش شد

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۲:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی تصاویر جدیدی از مدل جدید گوشی‌هوشمند اکسپریا XZ سونی منتشر شده است.
تبلیغات

آن‌طور که پیدا است، سونی قصد دارد در کنگره‌ی جهانی موبایل امسال (MWC 2017)، چند محصول جذاب جدید معرفی کند. چند روز قبل تصاویر یکی از گوشی‌هایی (اکسپریا XA2) که سونی قصد دارد در رویداد یادشده معرفی کند، منتشر شد و ما در زومیت خبر آن را به اطلاع شما رساندیم. حال عکس‌های واقعی و البته کمی تار از مدل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار اکسپریا ایکس زد توسط یک منبع دیگر در فضای آنلاین در دسترس قرار گرفته است.

از آنجا که اطلاعات منتشرشده در مورد این گوشی هوشمند فعلا کافی به نظر نمی‌رسد، نمی‌توان نتیجه‌گیری درستی در این زمینه داشت. در یکی از تصاویر جدید چهار دستگاه ساخت سونی را مشاهده می‌کنیم. بنا به گفته‌ی منبع این عکس‌ها، گوشی سمت راست پایین تصویر یادشده، اکسپریا ایکس‌زد ۲ است. همچنین با توجه به این عکس می‌توان گفت که یکی از دستگاه‌های بالای تصویر به‌احتمال زیاد نسل کنونی اکسپریا ایکس‌زد است. متأسفانه به دلیل زاویه‌ی نه‌چندان مناسب نمای این عکس، نمی‌توان با اطمینان زیاد در مورد اینکه نمایشگر اکسپریا ایکس‌زد ۲ چقدر بزرگ‌تر یا کوچک‌تر از نمایشگر ۵.۲ اینچی اکسپریا ایکس‌زد است، سخن گفت.

اکسپریا ایکس زد ۲

در هر صورت به نظر می‌رسد گوشی‌های موجود در ستون سمت چپ تصویر مورد بحث - که در بالا آن را مشاهده می‌کنید - از زبان طراحی قدیمی‌تر سونی بهره می‌برند. با توجه به آنچه گفته شد، به نظر می‌رسد سمت چپ‌ پایین عکس بالا، گوشی هوشمند اکسپریا زد اولترا قرار گرفته که مجهز به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی است. بنابراین می‌توان احتمال داد که مدل جدید گوشی هوشمند پرچم‌دار اکسپریا ایکس‌زد، از نمایشگر بزرگ‌تری نسبت به نسل کنونی خود بهره ببرد.

منبع این تصاویر همچنین در مورد یک سری از مشخصات فنی گوشی هوشمند مورد بحث اطلاعاتی فاش کرده است. بر همین اساس، گفته می‌شود نسل جدید اکسپریا ایکس‌زد از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره خواهد برد که نسبت به رم ۳ گیگابایتی به کار گرفته‌شده در مدل کنونی این محصول، یک گیگابایت افزایش یافته است. همچنین به نظر می‌سرد جایگاه سنسور اثر انگشت در اکسپریا ایکس‌زد ۲ همچنان با دکمه‌ی پاور که در لبه‌ی کناری دستگاه قرار دارد، یکپارچه شده است.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات