سامسونگ نشان تجاری Hello را به‌عنوان بخشی از دستیار صوتی بیکسبی ثبت کرد

جمعه ۲۲ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ نشان تجاری Hello را به‌عنوان بخشی از دستیار مجازی جدید خود ثبت کرد.
تبلیغات

همان‌طور که می‌دانید، در خبرهای مختلف گفته شده است که دستیار دیجیتال گلکسی اس ۸، بیکسبی نام دارد؛ اما با ثبت نشان تجاری Hello، شاید سامسونگ به دنبال یک نام عمومی‌تر برای دستیار شخصی خود است تا بدین طریق راحت‌تر در خاطر افراد باقی بماند.

با توجه به موضوع و توضیحات ارائه‌شده برای این نشان تجاری، می‌توان گفت سامسونگ از آن برای قابلیت‌های دستیار شخصی بهره خواهد گرفت. شما می‌توانید از این دستیار به‌منظور آگاهی از وضعیت آب‌وهوا، مدیریت قرارهای ملاقات، کنترل پخش‌کننده‌ی موسیقی، سازمان‌دهی دفترچه‌ تلفن و آگاهی از اخبار و اطلاعات شخصی‌سازی شده بهره ببرید.

تمام اقداماتی که به آن‌ها اشاره کردیم با دستورات صوتی و از طریق فناوری تشخیص صدا انجام می‌شوند. بنابراین این موضوع را با قابلیت ویندوز Hello اشتباه نگیرید. همان‌طور که احتمالا می‌دانید ویژگی Hello در ویندوز عملیات تشخیص هویت را از طریق سنسورهای بیومتریک انجام می‌دهد.

البته این احتمال هم وجود دارد که کلمه‌ی Hello به‌عنوان یک عبارت کلیدی برای آماده‌ به‌ کار شدن دستیار صوتی بیکسبی باشد. سامسونگ قبلا هم تلاش‌هایی در این زمینه انجام داده و در نرم‌افزار اس‌ وویس خود از عبارت Hi Galaxy بهره گرفته است.

امروزه برخی از دستیارهای شخصی گوشی‌های هوشمند با استفاده از چندین کلمه در حالت آماده‌به‌کار قرار می‌گیرند که این ویژگی برای گیک‌ها جذابیت زیادی دارد. از جمله دستیارهای شخصی کنونی می‌توان به آمازون آلکسا اشاره کرد که امکان پاسخگویی به سؤالات کاربران دارد و همچنین می‌تواند دیالوگ‌هایی از فیلم استارترک را برای شما بخواند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات