ویدیو تبلیغاتی جدید آیفون 7 با تمرکز بر عملکرد دوربین در نور کم

یک‌شنبه ۲۴ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
اپل یک ویدیو تبلیغاتی جدید منتشر کرده است که در آن به ویژگی‌های دوربین آیفون ۷ در شرایط کم‌نور اشاره می‌کند.
تبلیغات

در چند سال اخیر، شرکت‌های مختلف تولیدکننده‌ی گوشی‌ هوشمند، برای به نمایش درآوردن قابلیت‌های مختلف محصولات خود، ویدیوهای تبلیغاتی مختلفی آماده و در کانال یوتیوب خود منتشر می‌کنند. در همین زمینه، از مدتی قبل اپل یک کمپین تبلیغاتی با عنوان Shot on iPhone ایجاد کرده و حالا این کمپانی یک ویدیو جدید در همین کمپین منتشر کرده است. این آگهی ویدیویی در کانال یوتیوب اپل و با عنوان «یک شب» منتشر شده و در آن تصاویر و ویدیوهای ثبت‌شده با استفاده از آیفون ۷ از سراسر دنیا به نمایش گذاشته شده است.

تصاویر ارائه‌شده در این تبلیغ توسط ۱۶ عکاس از ۱۵ شهرِ شش کشور دنیا و همگی در شب ۵ نوامبر ۲۰۱۶ (۱۵ آبان ۹۵) گرفته شده‌اند. علاوه بر این، هفته‌ی گذشته اپل از عکس‌ها و ویدیوهای یادشده به‌عنوان بخش‌هایی برای نوشتن عبارت One Night روی بیلبوردهای تبلیغاتی خود بهره گرفته است.

بنا به اعلام اپل، کمپین «یک شب» به‌منظور نمایش نمونه‌ تصاویری که می‌توان با استفاده از آیفون ۷ در محیط‌های کم‌نور ثبت کرد، طراحی شده است. در این کمپین عکس‌های مختلف، از کلاب‌های ژوهانسبورگ گرفته تا آفریقای جنوبی، پشت‌بام‌های شانگهای چین و غارهای یخی ایسلند به نمایش گذاشته شده‌ است.

برخی از عکاسان برای ثبت تصاویر بی‌نظیر به مکان‌هایی سفر کرده‌اند که شرایط آب‌وهوایی مناسبی ندارند. روبن وو، عکاس اهل شیکاگو، به‌منظور ثبت تصاویر ۱۳۰ دهانه‌ی آتش‌فشانی فعال به جاوه اندونزی رفته است. بدین منظور وی آیفون ۷ خود را به پهپاد متصل کرده و در نتیجه موفق شده است نماهای نفس‌گیری از گدازه‌های جاری را هنگام تاریکی به تصویر بکشد. عکاس دیگری به نام روی مک‌کلین نیز به ایسلند سفر کرده است تا تصاویری از شب‌ زمین در قطب شمال ثبت کند.

شرکت اپل تصاویر کمپین یک‌شب را در ۲۵ کشور از سراسر جهان به نمایش گذاشته است. دوربین آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس هر دو مجهز به لرزش‌گیر اپتیکال تصویر و گشودگی دیافراگم f/1.8 هستند. اپل به‌منظور بهبود عملکرد دوربین آیفون ۷ و ۷ پلاس در شرایط محیطی کم‌نور از یک لنز ۶ بخشی بهره گرفته است. در زیر می‌توانید ویدیو تبلیغاتی جدید اپل برای آیفون ۷ را مشاهده کنید.

دانلود ۳۶۰p - دانلود ۷۲۰p - دانلود ۱۰۸۰p

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات