تصاویر محافظ نمایشگر گلکسی اس 8 فاش شد

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
عکس‌های جدیدی از محافظ شیشه‌ای گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ سامسونگ در دسترس قرار گرفت.
تبلیغات

به‌تازگی تصاویر جدیدی از محافظ شیشه‌ی حرارت دیده‌ی گوشی‌ هوشمند مورد انتظار گلکسی اس ۸ سامسونگ منتشر شده است. اگر پیگیر خبرهای مرتبط با این محصول باشید، حتما می‌دانید بارها در گزارش‌های مختلف عنوان شده که طراحی گلکسی اس ۸ به شکلی انجام شده است که نمایشگر آن تقریبا هیچ حاشیه‌ای نداشته باشد. قبلا در شایعات گفته شده بود که گوشی یادشده از دکمه‌ی فیزیکی هوم بهره نخواهد برد و حالا با توجه به تصاویر جدید از محافظ نمایشگر این دستگاه می‌توان گفت آنچه در شایعات اعلام شده، احتمالا صحت دارد. بر اساس گزارش‌ها و خبرهای مختلفی که تاکنون در مورد گلکسی اس ۸ منتشر شده، احتمالا سنسور اثر انگشت این محصول در بخش پشتی تعبیه خواهد شد و یا در بخش جلویی دستگاه و در زیر پنل نمایشگر قرار خواهد گرفت. اگرچه تکنولوژی لازم برای یکپارچه کردن سنسور اثر انگشت در زیر صفحه‌نمایش که سنسور اثر انگشت نوری نامیده می‌شود، هم‌اکنون وجود دارد؛ اما تا به این لحظه هیچ محصولی از جانب کمپانی‌های مختلف تولید نشده است که از این فناوری بهره ببرد.

در پایین این مطلب می‌توانید تصاویر فاش شده از محافظ شیشه‌ی حرارت دیده‌ برای گلکسی اس ۸ را مشاهده کنید. گوشی پرچم‌دار مورد انتظار سامسونگ با توجه به شایعات، در دو مدل تولید خواهد شد. مدل بزرگ‌تر این محصول احتمالا گلکسی اس ۸ پلاس نام دارد. گفته می‌شود این گوشی هوشمند از پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ بهره خواهد برد. همچنین مثل همیشه سامسونگ در برخی از مناطق جهان، گلکسی اس ۸ را با چیپ‌ست ساخت خود موسوم به اکسینوس ۸۸۹۵ روانه‌ی بازار خواهد کرد. افزون بر این، گوشی هوشمند مورد بحث با رم ۴ و ۶ گیگابایتی در دسترس خریداران قرار خواهد گرفت. با توجه به گزارش‌های اخیر، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس به ترتیب از باتری‌هایی با ظرفیت ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت و ۳۷۵۰ میلی‌آمپ رساعت بهره خواهند برد. مدل بزرگ‌تر پرچم‌دار بعدی سامسونگ مجهز به یک نمایشگر ۶.۲ اینچی خواهد بود و همین مشخصه باعث می‌شود این محصول نسبت به گلکسی اس ۷ اج به میزان قابل توجهی بزرگ‌تر باشد. البته آن‌طور که پیدا است این غول‌ کره‌ای سعی دارد با کاهش دادن حاشیه‌ی صفحه‌نمایش گوشی‌های پرچم‌دار گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس ابعاد نهایی این دو محصول را نیز کاهش دهد. در واقع انتظار داریم نسبت نمایشگر به بدنه‌ی این دو گوشی بسیار چشمگیر باشد.

از نظر نرم‌افزاری، دو گوشی هوشمند مورد بحث با سیستم‌عامل اندروید نوقا عرضه خواهند شد و البته مثل همیشه رابط کاربری انحصاری سامسونگ نیز روی سیستم‌عامل یادشده اعمال می‌شود. بر اساس گزارش‌هایی که به‌تازگی منتشر شده‌ است، گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس هر دو به دستیار صوتی هوشمند و جدید بیکسبی مجهز خواهند شد. این دستیار صوتی از هوش مصنوعی بهره می‌برد و توسط Viv Labs توسعه داده شده است. لازم به ذکر است که سامسونگ استارتاپ Viv Labs را در اواخر سال ۲۰۱۶ خریداری کرد. بر اساس خبرهای مختلف، انتظار می‌رود سامسونگ این دو محصول را اواخر ماه مارس معرفی کند و در آن زمان می‌توانیم اطلاعات کاملی از امکانات و ویژگی‌های آن‌ها به دست آوریم. زمان عرضه‌ی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس نیز احتمالا اوایل ماه آوریل خواهد بود. در زیر می‌توانید تصاویر مربوط به محافظ صفحه‌نمایش شیشه‌ای گلکسی اس ۸ را مشاهده کنید.

galaxy s8 glass

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات