عرضه آپدیت اندروید نوقا برای اکسپریا زد 5، زد 3 پلاس و تبلت اکسپریا زد 4 مجددا آغاز شد

پنج‌شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سونی مجددا انتشار به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی‌های هوشمند خود آغاز کرده است.
تبلیغات

همان‌طور که احتمالا می‌دانید، به‌روزرسانی اندروید نوقا از مدتی قبل با شناسه‌ی 32.3.A.0.372 برای برخی از محصولات کمپانی سونی عرضه شده بود؛ ولی به دلیل مشکلات مختلف این آپدیت که توسط کاربران گزارش شده بود، سونی تصمیم گرفت عرضه‌ی آن را به‌طور موقت متوقف کند. از جمله مواردی که در هنگام انتشار اولین سری آپدیت اندروید نوقا برای کاربران سونی ایجاد شده بود می‌توان به مشکل پخش صوتی از طریق اپلیکیشن‌های شخص‌ ثالث اشاره کرد. چند روز قبل نیز سونی اعلام کرد که در حال کار برای رفع مشکلات این به‌روزرسانی است و به‌محض آماده‌سازی، آن را برای کاربران منتشر خواهد شد.

اما حالا سونی مجددا به‌روزرسانی اندروید نوقا را برای گوشی‌های هوشمند سری اکسپریا زد ۵، اکسپریا زد ۳ پلاس و تبلت اکسپریا زد ۴ منتشر کرده است. نسخه‌ی این آپدیت جدید 32.3.A.0.376 است و امید می‌رود مشکلات مورد اشاره به‌طور کامل در آن رفع شده باشند.

فرم‌ور جدید سونی برای دستگاه‌های مورد اشاره در دسترس قرار گرفته است. اگر شما هم یکی از دارندگان گوشی‌های اکسپریا زد ۵، زد ۳ پلاس یا تبلت اکسپریا زد ۴ هستید و این آپدیت را دریافت کرده‌اید، لطفا تجربه‌ی خود را در بخش نظرات با زومیت و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات