تصاویری از مرسدس میباخ G650 فاش شد

چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 3 دقیقه
در چند روز اخیر تصاویری از یک SUV از برند مرسدس میباخ منتشر شده است که نشان می‌دهد این خودرو بر اساس مدل مرسدس G-Class ساخته شده است.
تبلیغات

میباخ درصدد رونمایی از اولین SUV خود است؛ با این‌حال خودروی یادشده بر اساس مدل GLS نبوده و برخلاف انتظارات، خودرویی از نسل مدل افسانه‌ای کلاس G مرسدس بنز است.

این مدل جدید از مرسدس G-Class که در ابتدا تصور می‌شد یک پیکاپ با تیونینگ AMG باشد، حالا یک مدل جدید و بدون سقف از خانواده‌ی میباخ از آب درآمده است. روز گذشته تیزری در این‌ باره پخش شد؛ اما ویدئوی جدید نشان می‌دهد که خودروی مورد بحث، تحت برند میباخ است.

مرسدس میباخ G650

این خودرو G650 Landaulet نام دارد و قرار است در نمایشگاه خودرو ژنو ۲۰۱۷ که ماه آینده برگزار می‌شود، معرفی شود. Landaulet اساساً یک سدان است که بخشی از سقف آن قابلیت کنار رفتن دارد و سرنشینان عقب می‌توانند هوای آزاد را تجربه کنند.

امکان بازشدن سقف خودروی G650 Landaulet، قابلیت منحصربه‌فردی به‌شمار می‌رود، هرچند قبلاً هم مدل‌هایی از خودروی کلاس G با سقف باز رونمایی شده بود. G650 Landaulet از پلتفرم مدل G500 4x4² بهره برده و دارای گلگیرهایی با فضای بزرگ‌تر و اکسل‌های پورتال با ارتفاع بالا است.

مرسدس میباخ 650

جزئیات بیشتری در مورد این خودرو فاش نشده است؛ اما حدس ما این است که میباخ جدید از پیشرانه‌ی ۱۲ سیلندر خورجینی با حجم ۶ لیتر بهره می‌برد. چنین پیشرانه‌ای قادر به تولید قدرتی معادل ۶۲۱ اسب بخار و گشتاوری معادل ۱۰۰۰ نیوتون‌متر است. با توجه به اعداد یادشده، به‌نظر می‌رسد که پیشرانه‌ی این خودرو همان نمونه‌ی موجود در خودروی G65 ساخت AMG باشد.

هنوز اطلاعی از قیمت این خودرو در دسترس نیست؛ اما قطعاً قیمت آن از ۲۲۵ هزار و ۹۲۵ دلار (قیمت خودروی G500 4x4²) بیشتر خواهد بود.

مرسدس میباخ g650

مدل G-Class که از سال ۱۹۷۹ (۱۳۵۷) تولید شده است و اکنون شاهد رونمایی از نسل جدید این خودرو با نام G650 Landaulet در کلاس شهری خواهد بود.

مرسدس میباخ 650

در پایان ویدیوی منتشر شده در اینترنت را مشاهده خواهید کرد.

لینک دانلود با کیفیت 360P

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات