واضح‌ ترین تصاویر رندر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به همراه نتایج بنچمارک گوشی

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
یکی از فاش‌کننده‌های معروف موسوم به OnLeaks@، واضح‌ترین تصاویر رندر گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را منتشر کرد.
تبلیغات

طی چند هفته‌ی گذشته تعدادی تصویر رندر در فضای مجازی منتشر شد؛ تصاویری که طراحی گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ را به نمایش می‌‌گذاشتند؛ اما اکنون واضح‌ترین تصاویر رندری که تاکنون از این دو گوشی هوشمند در دسترس قرار گرفته، به همراه ویدیویی ۳۶۰ درجه از این گوشی‌ها منتشر شده است. این تصاویر رندر توسط یکی از فاش‌کننده‌های نام‌آشنا و قابل اعتماد به‌نام OnLeaks@ منتشر شده است؛ با این حال باید توجه داشته باشید که این تصاویر بر اساس اطلاعاتی ایجاد شده‌اند که پیش از این به گوشی‌های جدید سامسونگ نسبت داده شده بودند، بنابراین نمی‌توان به‌طور کامل از صحت آن‌ها اطمینان داشت.

گلکسی اس 8

 این تصاویر دو گوشی را به نمایش می‌گذارند که در طراحی آن‌ها از ترکیب فلز و شیشه استفاده شده است. به‌ نظر می‌رسد هر دو گوشی از پورت USB نوع C و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون بهره می‌برند، ضمن آنکه حسگر اثر انگشت آن‌ها در پنل پشت گوشی و در کنار دوربین قرار گرفته است. گفته می‌شود یکی از تفاوت‌های اساسی بین گلکسی اس 8 و نسل پیشین آن، فُرم جایگیری کلید‌های آن است. ظاهرا علاوه‌ بر آنکه کلید‌های ناوبری در این گوشی حذف شده‌اند، کلید پاور نیز از سمت راست گوشی به سمت چپ آن منتقل شده است. همچنین در سمت راست گوشی کلیدی برای دستیار صوتی جدید سامسونگ موسوم به Bixby در نظر گرفته شده است.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

شایعات حاکی از آن هستند که گلکسی اس 8 و نسخه‌ی پلاس آن به ترتیب از نمایشگرهای ۵.۷/۵.۸ و ۶.۱/۶.۲ اینچی بهره خواهند برد. دو طرف این نمایشگرها خمیده و پنل استفاده‌شده در آن‌ها از نوع سوپر امولد خواهد بود. این گوشی‌ها در دو نسخه و با پردازنده‌های اکسینوس ۸۸۹۵ و اسنپدراگون ۸۳۵ و حافظه‌ی رم ۴ یا ۶ گیگابایتی عرضه خواهند شد. سامسونگ دوربین‌های اصلی و سلفی این گوشی‌ها را به ترتیب به سنسورهای ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی مجهز کرده است. ظرفیت باتری انتخاب‌شده برای گوشی گلکسی اس 8 معادل ۳۲۵۰ میلی‌آمپر ساعت است و در نسخه‌ی پلاس، این گوشی از یک باتری با ظرفیت ۳۶۰۰ میلی‌آمپر ساعتی بهره می‌برد، ضمن آنکه باتری هر دو گوشی از نوع غیرقابل تعویض خواهد بود.

بنچمارک اسنپدراگون 935
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات