زمان معرفی و عرضه‌ ال‌ جی جی 6 مشخص شد

سه‌شنبه ۱۹ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
دعوتنامه‌های ال‌جی جی ۶ با شعار صفحه‌نمایش بزرگ و ابعاد خوش‌دست، تاریخ معرفی این گوشی را ۸ اسفند عنوان کرده‌اند.
تبلیغات

ال‌جی در ارتباط با ابعاد صفحه‌نمایش محصول جدید خود، حساسیت و اغراق زیادی انجام داده است. ۳ هفته مانده به معرفی رسمی آخرین محصول این شرکت در MWC 2017، دعوتنامه‌ی این مراسم با تأکید بر شعار بزرگ بودن صفحه‌نمایش و خوش‌دستی گوشی منتشر شده است.

ال‌جی در تبلیغات خود اشاره‌ای به ابعاد دقیق گوشی نکرده، اما عنوان کرده است این محصول با صفحه‌نمایشی بزرگ‌تر و ابعادی برابر با محصول قبلی تولید شده است. این شرکت در تبلیغات خود گوشی پرچم‌دارش را مجهز به صفحه‌نمایش بدون لبه معرفی کرده است. نکته‌ی دیگر این که در تبلیغات منتشرشده، ال‌جی برای اولین بار نام محصول خود را با عبارت G6 تأیید کرده است. البته این خبر از مدت‌ها قبل پیش‌بینی می‌شد و کارشناسان نام دیگری برای پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ شرکت کره‌ای متصور نبودند.

در تصویر تبلیغاتی منتشرشده، گوشی جدید ال‌جی به صفحه‌نمایشی کاملا بدون حاشیه مجهز است. با توجه به پیشرفت‌های صورت گرفته در دنیای فناوری، تولید چنین محصولی دور از انتظار نیست؛ اما اگر ال‌جی به عنوان اولین شرکت، چنین گوشی هوشمندی تولید کند، می‌تواند به عنوان شرکتی تاریخ‌ساز شناخته شود.

ال‌جی در تیزر تبلیغاتی خود به عبارت That Fits نیز اشاره کرده است. این عبارت با تأکید بر لبه‌های خمیده و استفاده‌ی آسان از G6 بیان شده است. به هر حال برای تأیید یا رد ادعاهای ال‌جی باید تا ۲۶ آوریل (۸ اسفند) منتظر باشیم تا این گوشی در MWC 2017 معرفی شود.

زمان عرضه‌ی پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ ال‌جی در آمریکا نیز ۶ آوریل (۱۸ فروردین) عنوان شده است. این محصول یک ماه پس از عرضه‌ی رسمی در کره‌ی جنوبی، در ایالات متحده به فروش خواهد رسید. از آنجایی که تاریخ عرضه‌ی گلکسی اس ۸ در آمریکا نیز ۲۱ آوریل عنوان شده است، ال‌جی برای جلب توجه کاربران و فروش محصول خود تا قبل از معرفی پرچم‌دار سامسونگ، زمان کمی خواهد داشت. این روند معرفی و عرضه‌ی محصولات، پیش از این نیز توسط LG انجام شده است. این شرکت در زمان معرفی V20 نیز می‌‌توانست از مشکلات پیش‌آمده برای گلکسی نوت ۷ به سود خود استفاده کند که با عرضه‌ی دیرهنگام، این فرصت را از دست داد. علاوه بر تاریخ عرضه، استفاده از اسنپدراگون ۸۲۱ در پرچم‌دار این شرکت نیز می‌تواند آن‌ها را با خطر شکست در مقابل پرچم‌دار سامسونگ روبرو کند. به همین دلیل کارشناسان بر این باورند که ال‌جی باید محصول خود را بسیار زودتر از گلکسی اس ۸ به بازار عرضه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات