تفاوت قیمت گلکسی اس 8 پلاس نسبت به گلکسی اس 8 کم خواهد بود

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
تفاوت قیمت گلکسی اس 8 پلاس نسبت به گلکسی اس 8 زیاد نخواهد بود.
تبلیغات

سامسونگ در چند سال گذشته تعداد قابل توجهی از گوشی گلکسی اس ۶ اج خود را به فروش رسانده است. این محصول در واقع اولین گوشی‌ هوشمند با نمایشگر خمیده‌ی سامسونگ محسوب می‌شود که به‌صورت گسترده عرضه شده است.

در چند سال اخیر، گوشی‌هایی که ابعاد بزرگ‌تری دارند، صرف‌نظر از قیمت بالاتری که برای آن‌ها تعیین می‌شود، همیشه فروش بیشتری تجربه کرده‌ و در بین کاربران محبوبیت بیشتری داشته‌اند. در این زمینه می‌توان به گلکسی اس ۷ اج اشاره کرد که بنا به اعلام OSEN، از هر ۱۰ گوشی به فروش رفته از سری گلکسی اس ۷ سامسونگ، هفت عدد آن مدل اج بوده است.

با توجه به آنچه تاکنون از کمپانی سامسونگ دیده‌ایم، به نظر می‌رسد هر دو گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس با نمایشگر خمیده عرضه خواهند شد. این دو محصول ابعاد بزرگی دارند و با توجه به روال کاری شرکت‌های تولیدکننده‌ی گوشی، انتظار می‌رود قیمت مدل پلاس پرچم‌دار بعدی سامسونگ به میزان قابل توجهی نسبت به مدل معمولی بیشتر تعیین شود.

اما بر اساس خبر جدیدی که در این مورد منتشر شده است، گفته می‌شود برخلاف تفاوت قیمت بین مدل معمولی و پلاس گوشی‌های شرکت‌های دیگر از جمله آیفون ۷ و آیفون ۷ پلاس و نیز گوگل پیکسل و پیکسل ایکس‌ال، تفاوت قیمت بین مدل معمولی و پلاس گلکسی اس ۸ در حد ۱۰۰ دلار باقی خواهد ماند و نهایتا بیشتر از ۱۲۰ دلار نخواهد بود. البته در حال حاضر نمی‌توان گفت قیمت تعیین‌شده برای مدل معمولی گلکسی اس ۸ نسبت به سال گذشته افزایش نخواهد یافت.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات