پژو 2008 اسفند ماه به بازار عرضه می‌شود

یک‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰
مطالعه 2 دقیقه
طبق اعلام مدیرعامل شرکت ایکاپ، پژو 2008 از ماه آینده در بازار ایران عرضه خواهد شد.
تبلیغات

محمدرضا معتمد، مدیرعامل شرکت ایکاپ گفت: «نخستین محصول پژو 2008 در اسفندماه امسال از خط تولید خارج می‌شود. قرارداد ایران‌خودرو و پژو و همچنین تولید محصولات جدید منافع زیادی نصیب اقتصاد کشورمان می‌کند.»

معتمد در اظهار نظری عجیب اعلام کرد: «پژو ۲۰۰۸ جدید که تا چند روز دیگر در بازار اروپا عرضه می‌شود، تا یک ماه دیگر در ایران‌خودرو تولید خواهد شد که این کار در خودروسازی کشور بی سابقه است. تولید و عرضه‌ی یک خودرو در کشورمان با فاصله‌ی یک ماه از بازارهای جهانی، نشان از هوشمندی ایران‌خودرو در انعقاد قراردادهای بین‌المللی در دور جدید است.»

این اظهار نظر عجیب در حالی اعلام شده است که مدل ۲۰۱۷ خودروی پژو ۲۰۰۸ هم‌اکنون در کشورهای اروپایی از جمله انگلیس به فروش می‌رسد.

مدیرعامل ایکاپ توضیح داد: «پژو ۲۰۰۸ منطبق با ویژگی‌های جغرافیایی ایران در ایکاپ تولید می‌شود. در اروپا این خودرو با موتور ۱۲۰۰ سی‌سی عرضه می‌شود ولی در ایران هم با موتور ۱۲۰۰ سی‌سی و هم با موتور ۱۶۰۰ سی‌س تولید و عرضه خواهد شد.» 

اگر این اظهار نظر مدیرعامل ایکاپ صحت داشته باشد، این خودرو با پیشرانه‌ی مدل ۲۰۱۳ در ایران تولید می‌شود که از مدل پیشرانه‌های VTi است. شاید هم این شرکت مجددا پیشرانه‌ی قدیمی و کم‌قدرت tu5 را که هم‌اکنون روی خودروهای پژو 206، پژو 405، پژو 207، پژو پارس و اچ۳۰ کراس استفاده می‌کند، در خودروی پژو ۲۰۰۸ نیز به‌ کار گیرد.

معتمد گفت:‌ «ما باید از خدمات فروش و خدمات پس از فروش محصولاتی که می‌خواهیم تولید کنیم، اطمینان حاصل کنیم؛ چون بسیاری از مشتریان محصولات جدید، افرادی هستند که به اعتبار نام ایران‌خودرو از ما محصول خریداری می‌کنند و ما باید اعتبار ایران‌خودرو را حفظ کنیم.»

مدیرعامل ایکاپ ادامه داد: «فعال‌بودن نمایندگی‌های ایران‌خودرو در سراسر کشور یکی از نقاط قوت شرکت ایکاپ در تولید محصولات است. ما برای فروش محصولات ایکاپ باید مدل ویژه‌ای داشته باشیم تا سایر فرآیندها را بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.»

به گفته‌ی معتمد، ایکاپ سالانه یک یا دو محصول جدید به بازار عرضه می‌کند. آموزش قبل از تحویل خودرو به مشتری اهمیت زیادی دارد که این فرآیند با آموزش نیروهای انسانی در نمایندگی‌های ایران‌خودرو محقق خواهد شد. همچنین برخی از نمایندگی‌های ایران‌خودرو برای ارائه‌ی خدمات سنگین به خودروهای ساخت ایکاپ، آماده‌ خواهند شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات