قیمت مدل های مختلف گلکسی اس 8 فاش شد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۶
مطالعه 1 دقیقه
بنا بر شایعات جدید، گلکسی اس 8 در سه مدل عرضه می‌شود که گران‌ترین آن‌ها با ۶ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی، با قیمتی معادل ۹۴۳ دلار روانه بازار خواهد شد.
تبلیغات

سامسونگ رونمایی از گلکسی اس 8 را به تعویق انداخته و همین امر باعث شده است شایعات بیشتری درباره‌ی این گوشی منتشر شود. طبق آخرین اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 8 قرار است همراه با دوربینی عرضه شود که از قابلیت Dual ADC بهره می‌برد. این قابلیت در تئوری باعث می‌شود عمق رنگ‌ها بهتر شود. منبع این خبر، در مورد قیمت و زمان عرضه نیز اطلاعاتی منتشر کرده است.

طبق اطلاعات فاش شده، گلکسی اس 8 که در چین و کره جنوبی عرضه خواهد شد، از میزان حافظه رم ۶ گیگابایتی بهره خواهد برد و مدلی که از ۴ گیگابایت حافظه رم استفاده می‌کند، در این دو کشور عرضه نخواهد شد. البته به کاربران اجازه داده می‌شود میان ظرفیت‌های حافظه ذخیره‌سازی ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی، یکی را انتخاب کنند.

مدل ۶۴ گیگابایتی گلکسی اس 8 قرار است قیمتی برابر ۸۸۵ دلار داشته باشد و مدل دیگر که از حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی استفاده می‌کند، با برچسب قیمتی ۹۴۳ دلار روانه بازار می‌شود.

البته اروپا و دیگر نقاط دنیا می‌توانند گزینه سومی نیز داشته باشند؛ گلکسی اس 8 با ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی به قیمت ۸۵۰ یورو در اختیار کاربران اروپایی قرار می‌‌گیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات