سامسونگ تبلت Galaxy Tab S3 را همراه با قلم S Pen معرفی خواهد کرد

شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۵ - ۲۳:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ درصدد است نسل جدید پرچم‌دار تبلت‌های خود را با نام Galaxy Tab S3 در کنگره جهانی موبایل ۲۰۱۷ که در اواخر این ماه برگزار می‌شود، معرفی کند. بر اساس آخرین گزارشات رسیده، سامسونگ قصد دارد این تبلت را با قلم S Pen روانه بازار کند.
تبلیغات

برای تبلت گلکسی تب S3 برخلاف سری نوت سامسونگ، مکانی برای قرار دادن قلم در نظر گرفته نشده است. سامسونگ قلم S Pen را به‌عنوان بخشی از یک باندل به همراه این تبلت عرضه خواهد کرد. لوازم جانبی دیگری که برای این تبلت در نظر گرفته شده است، شامل یک کیبورد Folio و یک بوک کاور است. سامسونگ هر دو نسخه Wi-Fi و LTE این تبلت را روانه بازار خواهد کرد. 

هنوز نشانه‌ای از این‌که سامسونگ همانند سال گذشته، برای تبلت Galaxy Tab S3 یک نسخه‌ی ۸ اینچی نیز در نظر گرفته باشد، وجود ندارد. انتظار می‌رود نسخه‌ی ۹.۶ اینچی این تبلت به نمایشگری با رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل، پردازنده اسنپدراگون ۸۲۰ با ۴ گیگابایت رم، دوربین اصلی ۱۲ مگاپیکسلی، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی و اندروید ۷.۰ نوقا مجهز باشد.

هنوز قیمت و زمان عرضه‌ گلکسی تب S3 از سوی سامسونگ اعلام نشده است، اما به‌احتمال زیاد این شرکت در ابتدا Galaxy Tab S3 را تا ماه آینده وارد بازار کره جنوبی می‌کند. 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات