همه خودروهای استون مارتین را فراموش کنید؛ این خودرویی است که ما به آن نیاز داریم

دوشنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۵:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
طرح‌های مفهومی خودروی استون مارتین RR را که توسط طراح مستقلی توسعه یافته است، شاید بتوان جز جذاب‌ترین خودروهای برند استون مارتین دانست.
تبلیغات

استون مارتین با معرفی سوپر اسپرت جدید خود، در حال ورود به عصری نوین است. این خودروی موتور وسط که با همکاری ردبول ساخته شده است، AM-RB 001 نام دارد. استون مارتین در حال حاضر در میانه‌ی یکی از دوره‌های هیجان‌انگیز تاریخ خود به سر می‌برد. این خودروساز بریتانیایی تحت مدیریت اندی پالمر در حال انقلابی اساسی در ساختار خود با استفاده از مدل‌های جدید، فناوری‌های نوین و پیشرانه‌های AMG است.

استون مارتین برای مدتی به اصل طراحی و تولید خودروهای زیبای موتور جلو وفادار مانده است. بااین‌حال، به نظر می‌رسد سیاست این شرکت به‌زودی با عرضه‌ی خودروی AM-RB 001 قبل از پایان این دهه تغییر کند. این خودرو که با همکاری ردبول ساخته شده است، راه را برای آینده‌ی استون مارتین هموار می‌کند و حتی این شرکت را بیشتر به‌سوی تولید مدل‌های موتور وسط سوق می‌دهد.

آدرین فوینل، طراح این مدل مفهومی جدید، نام خودروی خود را Aston Martin RR نهاده و برای طراحی آن از سوپر اسپرت خیابانی استون مارتین، ولکان (Vulcan) الهام گرفته است. چراغ‌های جلوی باریک از نوع LED، جلوپنجره‌ی بزرگ و اسپلیتر برآمده، همگی از مشخصات ولکان هستند که در خودروی جدید لحاظ شده‌اند. در صورتی که استون مارتین اقدام به استفاده از طرح‌های فوینل کند، قطعا با محصولات بسیار جذابی از برند استون مارتین روبرو خواهیم شد.

استون مارتین AM-RB 001

تمام بدنه‌ی خودرو به شکل حیرت‌انگیزی براق است و به خاطر فاصله‌ی اندک خود با زمین، واقعاً یک ابرخودرو لقب می‌گیرد. به‌علاوه این مدل فاقد هرگونه کانال ورودی هوای واضح و آشکار در کناره‌ها و پشت است و با این طراحی، موجب پدید آمدن خطوط منحنی‌ زیبا و ممتد، بدون شکستگی‌های زشت، در روی بدنه شده است. طراحی چراغ‌های عقب خودرو شبیه به استون مارتین مدل One-77 است. RR از لوله‌های اگزوز چهارتایی برخوردار است و با یک دیفیوزر خشن و یک باله‌ی کوچک تزئین شده است.

اگر به دنبال سفارش AM-RB 001 هستید، متأسفانه کمی دیر شده است؛ استون مارتین هر ۱۵۰ دستگاه از AM-RB 001 را پیش‌فروش کرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات