پورشه دیزاین از یک تبلت هیبریدی رونمایی کرد

سه‌شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۳:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
پورشه دیزاین در نمایشگاه MWC 2017 از تبلت هیبریدی به نام بوک وان رونمایی کرده است که می‌تواند رقیبی برای سرفیس بوک باشد.
تبلیغات

به نظر می‌رسد کار پورشه دیزاین در نمایشگاه MWC 2017 با رونمایی از مدل محدودی از هواوی واچ 2 اتمام نیافته است. این کمپانی از یک تبلت هیبریدی رونمایی کرده است که بوک وان نام دارد.

از نظر طراحی و مشخصات سخت‌افزاری، بوک وان را می‌توان رقیبی برای مایکروسافت سرفیس بوک خواند. این محصول مبتنی بر ویندوز 10 پرو است و  از تمام قابلیت‌هایی که می‌توان از یک تبلت هیبریدی مبتنی بر ویندوز انتظار داشت، بهره می‌برد.

بوک واک به کورتانا و ویندوز هلو مجهز است و از ویندوز Ink نیز بهره می‌برد تا کاربر بتواند در هر قسمت از صفحه لمسی، متنی یادداشت کند یا تصویری بکشد.

محصول جدید پورشه دیزاین از مشخصات سخت‌افزاری مشابه سرفیس بوک بهره می‌برد. در این تبلت از یک نمایشگر ۱۳.۳ اینچی با رزولوشن ۳۲۰۰ در ۱۸۰۰ پیکسل استفاده شده است. بوک وان از پردازنده Core i7 اینتل، ۱۶ گیگابایت حافظه رم، حافظه داخلی ۵۱۲ گیگابایتی، دو درگاه USB-C و دو درگاه USB 3.0 برخوردار است.

قیمت بوک وان، ۲۴۹۵ دلار در نظر گرفته شده است که ۱۰۰ دلار از ارزان‌ترین مدل سرفیس بوک بیشتر است. مسئولان پورشه دیزاین اعلام کرده‌اند که تبلت ۲ در ۱ بوک وان در آوریل ۲۰۱۷ به بازار ۱۷ کشور عرضه می‌شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات