سونی ویدیوهای رسمی معرفی گوشی اکسپریا XZ پریمیوم را منتشر کرد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۷:۱۷
مطالعه 3 دقیقه
سونی امروز در کنفرانس مطبوعاتی خود در کنگره‌‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ بارسلونا از گوشی‌ هوشمند اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم رونمایی کرد. حال ویدیوی معرفی رسمی این محصول منتشر شده است.
تبلیغات

سونی چهار آگهی ویدیوی برای معرفی جدیدترین گوشی‌ هوشمند پرچمدار خود یعنی اکسپریا XZ پریمیوم در کانال رسمی یوتیوب خود منتشر کرد. اولین ویدیو با عبارت «Everything Becomes Wow» نام‌گذاری شده است. گوشی یاد شده در این ویدیو در دو رنگ به نمایش درمی‌آید و سپس به دوربین جدید موشن‌آی تعبیه شده در اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم اشاره می‌شود. با استفاده از این دوربین می‌توانید ویدیوهایی با سرعت بسیار آهسته و با نرخ ۹۶۰ فریم بر ثانیه ثبت کنید. در واقع اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم اولین گوشی‌ هوشمندی محسوب می‌شود که این قابلیت را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. علاوه بر این قابلیتی به نام «Predictive Capture» در این گوشی ارائه شده است که به دوربین اجازه می‌دهد حرکات را شناسایی و سپس چهار عکس پیش از تکان خوردن شاتر ثبت کند. در کنار این ویژگی‌ها در ویدیوی یادشده، همچنین به نمایشگر 4K اچ‌دی‌آر گوشی‌ هوشمند اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم اشاره می‌شود. این دستگاه از نظر داشتن این کیفیت صفحه‌نمایش نیز در دنیا اولین است.

دومین ویدیو تبلیغاتی منتشر شده توسط کمپانی سونی با عبارت  «4K اچ‌دی‌آر در اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم - مشاهده‌ی تفاوت‌ها» عنوان‌گذاری شده است. همانطور که از نام این ویدیو پیدا است، در آن به کیفیت نمایشگر گوشی مورد بحث اشاره شده است. بر اساس اعلام سونی، این کمپانی از تکنولوژی براویای خود در اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم بهره گرفته است. نمایشگر جدید به کار گرفته شده در آخرین پرچمدار سونی کنتراست بالاتری ارائه می‌دهد و رنگ‌ها و جزئیات تصاویر در آن بهتر نمایش می‌یابد. نتیجه‌ی استفاده از این تکنولوژی باعث می‌شود تا تصاویر در نمایشگر اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم زنده‌تر به‌نظر برسند. اکنون رنگ سفید در این گوشی روشن‌تر است و رنگ مشکی نیز با عمق بیشتری تولید می‌شود. علاوه بر این رنگ‌های دیگر با تون غنی‌تر در نمایشگر اکسپریا XZ پریمیوم نمایش داده می‌شوند. 

اما در سومین ویدیو که با عبارت «اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم - دوربین جدید موشن‌آی» عنوان‌گذاری شده است، به جزئیات قابلیت‌های سنسور دوربین این گوشی‌ هوشمند اشاره می‌شود. سنسور Exmor RS اولین سنسور تصویری دارای حافظه‌‌ی انباشته در جهان محسوب می‌شود که در گوشی‌های هوشمند به کار می‌روند. پیکسل‌های این سنسور ۱۹ درصد بزرگ‌تر شده است. این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا تصاویر ثبت شده در شرایط محیطی کم‌نور با کیفیت بالاتری ذخیره شوند. در واقع تصاویری که در محیط‌های کم‌نور با استفاده از دوربین اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم ثبت شوند، اکنون ۱۹ درصد روشن‌تر خواهند بود و علاوه بر این نویز در این تصاویر ۵۰ درصد کاهش می‌یابد. در این ویدیو همچنین به قابلیت ثبت ویدیوهای صحنه آهسته و حالت Predictive Capture اشاره می‌شود.

چهارمین ویدیو تبلیغاتی سونی شامل ویدیوهایی است که با استفاده از دوربین اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم در حالت فوق آهسته ثبت شده‌اند. این آگهی با عبارت «ثبت یک صفحه‌ی بسیار آهسته با اکسپریا ایکس‌زد پریمیوم» عنوان‌گذاری شده است. شما می‌توانید این ویدیوهای تبلیغاتی جالب را در زیر مشاهده کنید. گوشی‌هوشمند اکسپریا XZ پریمیوم جدیدترین پرچمدار سونی است که به‌تازگی در کنگره‌ی جهانی موبایل ۲۰۱۷ معرفی شده است.

نظرش شما در مورد تبلیغات جدید سونی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات