ویدیو نگاه نزدیک به گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس فاش شد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
با وجود اینکه گوشی‌ گلکسی اس ۸ معرفی نشده، اما حالا ویدیویی از کار با این دستگاه منتشر شده است.
تبلیغات

پیش از این بارها شاهد انتشار تصاویر و رندرهای مختلف از گوشی‌ هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس بوده‌ایم. اما حالا ظاهرا ویدیو نگاه نزدیک به دو پرچمدار جدید سامسونگ به صورت آنلاین در دسترس قرار گرفته است. به‌نظر می‌رسد این ویدیو توسط شخصی از کشور چین منتشر شده است و در آن هر دو پرچمدار مورد انتظار سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس قابل مشاهده‌اند.

البته این ویدیو کوتاه است و در آن به قابلیت‌های این دو محصول دقیقا اشاره نمی‌شود، با این وجود می‌توان امکاناتی چون صفحه‌ی همیشه روشن را روی گلکسی اس ۸ پلاس و صفحه‌ی هوم را در گلکسی اس ۸ مشاهده کرد. کلید‌های ناوبری نرم‌افزاری نیز جایگزین کلید‌ فیزیکی هوم شده‌اند و در این ویدیو به‌خوبی می‌توان آن‌ها را دید.

این ویدیو همچنین جزئیات خاصی در مورد طراحی دو گوشی‌ مذکور را فاش نمی‌کند. هر دو گوشی‌ گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس از نمایشگری بهره می‌برند که از دو طرف خمیده است و به همین دلیل دستگاه از حاشیه‌های بسیار کمی بهره می‌برد. دکمه‌ی فیزیکی هوم از جلوی این دو محصول حذف شده، بنابراین سنسور اثرانگشت در بخش پشتی دستگاه تعبیه شده است.

مطمئنا در روزهای آینده همچنان شاهد لو رفتن مشخصات دو پرچمدار مورد بحث خواهیم بود و این وضعیت تا پیش از معرفی رسمی این دو گوشی ادامه خواهد داشت. سامسونگ دیشب تأیید کرد که تاریخ معرفی رسمی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس روز ۲۹ مارس (۹ فروردین ۹۶) خواهد بود. گوشی‌های هوشمند یادشده به طور همزمان در رویدادی در دو شهر نیویورک و لندن رسما معرفی خواهند شد. در زیر می‌توانید ویدیوی فاش شده از گوشی‌های مورد انتظار سامسونگ را مشاهده کنید.

دانلود ۳۶۰p

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات