تبلت ویندوزی دو در یک جدید لنوو فقط ۱۹۹ دلار قیمت دارد

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
لنوو از تبلت دو در یک جدید خود رونمایی کرد. این محصول ویندوزی است و ۱۹۹ دلار قیمت دارد.
تبلیغات

لنوو سال گذشته با معرفی تبلت ویندوزی دو در یک ۲۹۹ دلاری خود بسیاری را شگفت‌زده کرد و حالا این کمپانی در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون، نسل جدید محصول یادشده را معرفی کر‌ده است. این دستگاه جدید ۱۹۹ دلاری Miix 320 نام دارد. هدف از تولید این محصول، ارائه‌ی قابلیت‌های یک لپ‌تاپ با قیمتی بسیار کم است. درست مثل تبلت سرفیس مایکرسافت، محصول جدید لنوو واقعا یک لپ‌تاپ نیست، اما می‌توان آن را به همراه صفحه‌کلید و به شکل یک لپ‌تاپ مورد استفاده قرار داد و در مواقع نیاز آن را از کیبورد جدا و از حالت تبلت بهره گرفت.

درست مثل مدل سال قبل، تبلت میکس ۳۲۰ از یک نمایشگر ۱۰.۱ اینچی فول اچ‌دی بهره می‌برد که البته زاویه دید چندان خوبی ندارد. این دستگاه همچنین از ۴ گیگابایت حافظه‌ی رم بهره می‌برد و حافظه‌ی داخلی آن ۱۲۸ گیگابایت در نظر گرفته شده است. لنوو یک سری بهبودها در مدل جدید میکس اعمال کرده است. از جمله موارد جدید اضافه شده به این تبلت می‌توان به ترک‌پد اشاره کرد. مایکروسافت در تلاش است تا تولیدکنندگان لپ‌تاپ را به استفاده از ویندوز متقاعد کند و به همین دلیل در چند سال اخیر شاهد عرضه‌ی تعداد زیادی تبلت و لپ‌تاپ ارزان‌قیمت ویندوزی بوده‌ایم. نویسنده‌ی سایت TheVerge که تجربه کار با میکس ۳۲۰ دارد، می‌گوید که هنگام کار با محیط ویندوز مشکلی دیده نشده و حتی با وجود کوچک‌ بودن ترک‌پد دستگاه، کار با آن راحت است.

لنوو در برخی مدل‌ها امکان اتصال به شبکه‌های پرسرعت LTE نیز فراهم کرده است. محصول جدید مورد بحث همچنین عمر باتری ۱۰ ساعته دارد. البته باید اشاره کنیم که این مدل نسبت به مدل سال گذشته از نظر پردازنده تغییری نکرده است و همچنان از پردازنده‌ی اینتل اتم ایکس ۵ بهره می‌برد. لنوو قصد دارد دو مدل از تبلت Miix 320 به بازار عرضه کند: مدل LTE که در ماه آوریل به فروش خواهد رسید و مدل غیر LTE که در ماه جولای روانه‌ی بازار خواهد شد. این دستگاه با قیمت ۱۹۹ دلار در دسترس علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت. می‌توان این تبلت را رقیبی جدید برای کروم‌بوک‌های تازه‌ معرفی شده، دانست که البته از سیستم‌عامل ویندوز مایکروسافت بهره می‌برد.

نظر شما در مورد میکس ۳۲۰ چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات