عرضه گوگل اسیستنت برای گوشی های مبتنی بر اندروید مارشمالو و اندروید نوقا

دوشنبه ۹ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۹:۳۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی گوگل اعلام کرده است که دستیار هوشمند گوگل اسیستنت را از طریق سرویس گوگل پلی برای گوشی‌های هوشمند مبتنی بر اندروید مارشمالو و اندروید نوقا عرضه می‌کند.
تبلیغات

یکی از قدرتمندترین دستیارهای هوشمند که تاکنون برای گوشی‌ها عرضه شده است، گوگل اسیستنت نام دارد. گوگل اسیستنت ابتدا برای گوشی‌های پیکسل و پیکسل ایکس ال در نظر گرفته شده بود.

حالا  به نظر می‌رسد که گوگل می‌خواهد دستیار هوشمندش را در روزهای آینده برای گوشی‌های مبتنی بر اندروید مارشمالو و اندروید نوقا عرضه کند. این آپدیت از طریق سرویس گوگل پلی عرضه خواهد شد؛ بنابراین زمانی که آماده شد، می‌توانید از طریق سرویس گوگل پلی اقدام به نصب آن کنید و نیازی به صبر کردن برای عرضه آپدیت از طریق OTA نخواهید داشت.

دستیار هوشمند گوگل اسیستنت ابتدا به دو زبان انگلیسی و آلمانی عرضه می‌شود. البته زبان‌های بیشتری به گوگل اسیستنت اضافه خواهد شد. این دستیار هوشمند در مرحله اول برای کاربران ایالات متحده آمریکا در دسترس قرار می‌گیرد و سپس برای بریتانیا، استرالیا، کانادا و آلمان عرضه خواهد شد.

امروز در نمایشگاه MWC 2017 کمپانی ال‌جی از گوشی هوشمند جدیدش به نام ال‌جی جی 6 رونمایی کرد. جالب است بدانید این تلفن هوشمند به‌صورت از پیش نصب شده، مجهز به دستیار هوشمند گوگل اسیستنت خواهد بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات