تغییر سیاست اپل در مورد گارانتی آیفون

یک‌شنبه ۸ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
سیاست اپل در مورد گارانتی آیفون بدین صورت بوده است که اگر حتی یک قسمت از آیفون توسط تعمیرکار مستقل تعمیر شود، کل گارانتی آیفون باطل خواهد شد. اپل قصد دارد این سیاست را تغییر دهد.
تبلیغات

فرض کنید که آیفون شما از دستتان می‌افتد و نمایشگر آن می‌شکند. ممکن است آیفون خود را به دست تعمیرکار دیگری بدهید تا نمایشگر آن را تعمیر کند. در گذشته، اگر تعمیرکار مستقلی نمایشگر آیفون شما را تعمیر می‌کرد، کل گارانتی شما باطل می‌شد. حال بنابر اطلاعات جدید، اپل قصد دارد این سیاست را تغییر دهد. اگر اطلاعات به‌دست‌آمده درست باشد، از این پس اگر تعمیرکار مستقل نمایشگر آیفون شما را تعمیر کند، گارانتی دیگر قسمت‌های آیفون باطل نمی‌شود.

بنا بر این گزارش، اپل هزینه تعمیر دیگر قسمت‌های آیفون را مطابق گارانتی پرداخت خواهد کرد. این سیاست در مورد کسانی که قبلا نمایشگر خود را تعمیر کرده‌اند نیز صادق خواهد بود. همچنین، این سیاست در مورد گارانتی یک ساله و هم در مورد گارانتی AppleCare اجرا خواهد شد.

بر اساس سیاست جدید، اگر قطعه مورد استفاده توسط تعمیرکار مستقل باعث شود که تعمیر اپل نتیجه ندهد، اپل هزینه تعویض قطعه‌ را دریافت خواهد کرد تا بتواند مشکل اصلی را برطرف کند. این سیاست فقط در مورد نمایشگر آیفون اجرا خواهد شد و اگر قطعه دیگری از آیفون توسط شخص سوم تعمیر شود، کماکان گارانتی باطل خواهد شد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات