اطلاعات فنی و تصاویر گلکسی تب اس 3 سامسونگ فاش شد

شنبه ۷ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۴
مطالعه 3 دقیقه
در آستانه رونمایی رسمی از گلکسی تب اس 3، مشخصات فنی کامل منتسب به این تبلت در کنار تصاویر جدید و واضح از آن فاش شده است.
تبلیغات

هرچند سامسونگ نسل جدید پرچم‌دار خود با نام گلکسی اس ۸ را به کنگره‌ی موبایل بارسلونا نیاورده است، اما بهترین تبلت این کمپانی در جریان MWC 2017 رونمایی خواهد شد. انتظار می‌رود طبق وعده‌های قبلی شاهد رونمایی از گلکسی تب اس ۳ طی مراسم این کمپانی کره‌ای در بارسلونا باشیم که با یک کیبورد جداشدنی مغناطیسی - که جداگانه به فروش خواهد رسید - همراه خواهد شد. حال آنکه در آستانه رونمایی رسمی از این محصول، تصاویر کامل و واضح و مشخصات فنی مربوط به این تبلت فاش شده است.

بر اساس اطلاعات ارائه‌شده، گلکسی تب اس ۳ با نمایشگر ۹.۷ اینچی از نوع سوپرامولد راهی بازار خواهد شد که دقیقا هم سایز نمایشگری است که در گلکسی تب ۲ مورد استفاده قرار گرفته است. البته باید به این نکته اشاره کرد که با وجود هم سایز بودن نمایشگر گلکسی تب اس ۳ و گلکسی تب ۲، نسل پیشین تبلت این کمپانی سنگین‌تر و همچنین ضخیم‌تر است. تفاوت دیگر این دو نسل را باید در قابلیت‌هایی جستجو کرد که گلکسی تب اس ۳ قادر به انجام آن‌ها است. گلکسی تب اس ۳ با قلم S Pen همراه شده و یک کیبورد با قابلیت اتصال مغناطیسی نیز آن را به گزینه‌ی خوبی برای جایگزین شدن با لپ‌تاپ تبدیل می‌کند. می‌توان گلکسی تب اس ۳ را یک رقیب برای سرفیس مایکروسافت خواند.

از جمله‌ی ویژگی‌های دیگر این تبلت جدید باید به بلندگوهای چهارگانه، پشتیبانی از Vulkan API‌ برای انجام بازی‌ها، قلم S Pen و پردازنده‌ی جدید چهار هسته‌ای اشاره کرد.

در نمودار پایین می‌توانید مشخصات فنی کامل این تبلت را مشاهده کنید.

مشخصات فنی گلکسی تب 3 سامسونگ

نمایشگر ۹.۷ اینچی سوپر امولد گلکسی تب اس ۳ که رزولوشن ۲۰۴۸ در ۱۵۳۶ پیکسل دارد، قادر است با نسبت تصویر سه به چهار، محتوای HDR پخش کند. گلکسی تب اس ۳ همچنین مبتنی بر اندروید ۷ نوقا راهی بازار خواهد شد که روی آن رابط کاربری جدید سامسونگ با نام Grace UI قرار خواهد گرفت. مشخصات فنی داخلی این تبلت شامل تراشه‌ی اسنپدراگون ۸۲۰، حافظه‌ی رم ۴ گیگابایتی و همچنین حافظه‌ی داخلی ۳۲ گیگابایتی با قابلیت افزایش از طریق درگاه میکرو اس‌دی است.

همان‌طور که اشاره کردیم، گلکسی تب اس ۳ از وجود بلندگوی چهارگانه بهره خواهد برد که این تبلت را از نظر پخش صدای بازی‌ها و انواع مالتی‌مدیا به یک گزینه‌ی ایده‌آل تبدیل می‌کند.

تب اس 3
تب اس 3
تب اس 3
تب اس 3
تصاویر گلکسی تب 3 سامسونگ

اطلاعات ارائه‌شده نشان از این دارند که باتری گلکسی تب اس ۳ در مقایسه با نسل‌های پیشین، بزرگ‌تر است و همچنین با بهره‌گیری از فناوری Adaptive Fast Charge سامسونگ، باتری را سریع‌تر شارژ خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات