یک دستگاه آیفون 7 پلاس تست اپراتور اسپرینت را گذراند و یک روز بعد منفجر شد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
مطالعه 3 دقیقه
به‌تازگی مشکلی عجیب برای یکی از دارندگان آیفون ۷ پلاس به‌ وجود آمده است. آیفون ۷ پلاس شخصی به‌ نام اولیواس پس از خارج شدن دود از آن، منفجر شده است.
تبلیغات

اپل انجام تحقیقات در مورد آیفون ۷ پلاس شخصی به نام برایانا اولیواس را آغاز کرده تا مشخص شود چرا آیفون ۷ پلاس وی منفجر شده است. تصاویر گرفته‌شده از این دستگاه پس از انفجار توسط اولیواس در وب‌سایت توییتر منتشر شده است. روز قبل از منفجر شدن، این گوشی روشن نمی‌شده و به همین دلیل اولیواس آن را به فروشگاه‌های اپراتور اسپرینت برده است. لازم به ذکر است که او گوشی آیفون ۷ پلاس خود را در ماه ژانویه خریداری کرده بود. یکی از کارمندان اسپرینت گفته‌ است که وقتی این گوشی به دست او رسیده، هنگامی که قصد روشن کردن آن را داشت، ظاهر آن کمی عجیب به نظر می‌آمده است. همچنین تست‌های انجام‌شده توسط اپراتور اسپرینت هیچ مشکلی در گوشی آیفون ۷ پلاس اولیواس نشان نداده‌اند.

iphone 7 plus explode

صبح روز بعد دوست برایانا گوشی را به‌صورت خاموش دریافت کرده و با شارژر رسمی اپل اقدام به شارژ کردن آن نموده است. پس از پاسخ به یک تماس معمولی وی با گوشه‌ی چشمش که به سمت گوشی یادشده قرار داشته، دودی را مشاهده می‌کند. او سریعا گوشی را به سمت حمام خانه پرتاب کرده و دستگاه در آنجا منفجر شده است.

اپل یک گوشی جدید جایگزین در اختیار برایانا قرار داده است و یکی از سخنگویان این شرکت گفته: «ما با مشتری در تماس هستیم و مسئله را پیگیری می‌کنیم». بنا به گزارش‌ها، یکی از افراد متخصص در فروشگاه اپل پس از تست آیفون ۷ پلاس اولیواس به او گفته که تاکنون هیچ‌چیز شبیه به این گوشی ندیده است. در ادامه بخشی از توضیحات برایانا اولیواس را با هم می‌خوانیم:

من خوابیده بودم و گوشی من در بالای سرم در حال شارژ شدن بود. دوست من گوشی را برداشت در داخل کمد قرار داد. او سپس به سمت حمام رفت. سپس او متوجه بیرون آمدن دود و سرو صدایی از طرف گوشی شده است. در آن لحظه دوست من به سمت گوشی رفته و آتش را خاموش کرده بود. در واقع او سریعا به‌محض مشاهده‌ی دود، آیفون ۷ پلاس من را به سمت حمام پرت کرده است. پس از پرتاب به سمت حمام، دود بیشتری از گوشی خارج و سپس منفجر شد.

اولیواس می‌گوید که او همیشه از شارژر اصل اپل برای شارژ کردن گوشی خود استفاده کرده است. اگر او راست نگفته باشد، احتمالا استفاده از شارژرهای شخص ثالث یکی از دلایل اصلی برای ایجاد چنین مشکلی است. شاید اپل به مدت چند هفته یا چند ماه هیچ پاسخی برای این حادثه نداشته باشد. در صورتی که کوپرتینویی‌ها پاسخی به این وضعیت بدهند، ما نیز سریعا شما را در جریان قرار خواهیم داد.

نظر شما در مورد این اتفاق چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات