تصاویر جدیدی از گلکسی تب اس 3 فاش شد

جمعه ۶ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
تصاویری از گلکسی تب اس 3 منتشر شده است که در یکی از آن‌ها می‌توان برند AKG را که در زمینه سیستم‌های صوتی فعالیت می‌کند، مشاهده کرد.
تبلیغات

به دلیل مشکلاتی که برای گلکسی نوت 7 پیش آمد، سامسونگ تصمیم گرفت در گلکسی اس 8 وسواس بیشتری به خرج دهد و زمان آزمایش این تلفن هوشمند را افزایش دهد. همین امر باعث شد پرچم‌دار سال ۲۰۱۷ سامسونگ نتواند در نمایشگاه MWC 2017 حضور یابد.

سامسونگ برای پر کردن خلأ موجود در نمایشگاه MWC 2017، تبلت جدیدی معرفی خواهد کرد که از مشخصات بالارده‌ای بهره می‌برد و دارای طراحی زیبایی نیز هست. این تبلت، گلکسی تب اس 3 نام دارد که در روزهای گذشته تصاویر رندر شده و جزئیاتی از مشخصات سخت‌افزاری آن فاش شد.

اگر گفته‌ها صحت داشته باشند، گلکسی تب اس 3 دارای قلم S Pen، داک مغناطیسی برای متصل کردن صفحه کلید، سیستم‌عامل اندروید نوقا، رابط کاربری Grace و ترکیب بدنه فلز و شیشه‌ خواهد بود.

حال، تصاویر و اطلاعات جدیدی منتشر شده است که نه‌تنها برخی از گزارش‌های قبلی را تأیید می‌کنند، بلکه جزئیاتی جدیدی نیز از گلکسی تب اس 3 به همراه دارند. در این تصاویر می‌توان گلکسی تب اس 3 را در رنگ‌بندی مشکی و نقره‌ای مشاهده کرد. البته به نظر می‌رسد مدل نقره‌ای، جایگزین مدل سفید باشد.

آنچه بیشتر از هر چیز جلب‌توجه می‌کند، این است که در گزارش به سیستم صوتی گلکسی تب اس 3 اشاره می‌شود. در این گزارش آمده است که سیستم صوتی تبلت جدید سامسونگ توسط AKG توسعه داده شده است. نام این برند در تصویری که مدل نقره‌ای را نشان می‌دهد نیز قابل مشاهده است.

AKG نام کمپانی است که توسط هارمان در سال ۱۹۹۴ خریداری شده است. در ماه نوامبر، سامسونگ هارمان را به قیمت ۸ میلیارد دلار خریداری کرد؛ بنابراین کمپانی AKG که از زیرمجموعه‌های هارمان محسوب می‌شد، حال متعلق به سامسونگ است.

همان‌طور که ذکر شد، سامسونگ می‌خواهد در هفته‌ای که پیش رو داریم گلکسی تب اس 3 را رونمایی کند. این تبلت از مشخصات بالارده‌ای بهره می‌برد که می‌توان به تراشه قدرتمند اسنپدراگون 820 اشاره کرد.

گلکسی تب اس 3
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات