اطلاعات موتو ایکس تی 1750 فاش شد؛ گوشی هوشمند موتو ای 2017 احتمالا در راه است

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۱:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی اطلاعاتی از یک گوشی با شناسه‌ی Moto XT1750 موتورولا فاش شده و گفته می‌شود این محصول احتمالا موتو ای ۲۰۱۷ است.
تبلیغات

رونالد کوانت که یکی از افشاگران اطلاعات محصولات الکترونیکی در توییتر است، به‌تازگی جزئیاتی در مورد یک گوشی هوشمند با شناسه‌ی Moto XT1750 منتشر کرده است. این دستگاه اوایل ماه گذشته تأییدیه‌ی FCC را نیز دریافت کرده است. در ابتدا تصور می‌شد این محصول موتو ایکس ۲۰۱۷ است؛ اما مشخصاتی که اخیرا از این دستگاه فاش شده، نشان می‌دهد که گوشی یادشده موتو ایکس ۲۰۱۷ نخواهد بود. بر اساس مشخصاتی که به‌تازگی از موتو ایکس تی ۱۷۵۰ منتشر شده است، به نظر می‌رسد این محصول یک گوشی رده‌پایین برای بازارهای در حال توسعه است.

بنا به اطلاعات فاش شده از جانب رونالد کوانت، گوشی Moto XT1750 از یک نمایشگر ۵ اینچی ال‌سی‌دی با رزولوشن ۸۵۴ در ۴۸۰ بهره خواهد برد. این محصول همچنین از یک گیگابایت حافظه‌ی رم و ۸ گیگابایت حافظه‌ی داخلی بهره می‌برد. حال اف‌سی‌سی هم گزارش داده که این دستگاه ۸ گیگابایتی است و به همین جهت می‌توان گفت که منظور از ۸ گیگابایتی بودن گوشی، میزان حافظه‌ی داخلی آن است. البته در برخی از منابع گفته شده که گوشی‌ مورد بحث از ۸ گیگابایت رم پردازشی می‌برد و در واقع پرچم‌دار بعدی سری موتو است. در هر صورت از دیگر مشخصات فاش شده از این محصول می‌توان به باتری ۲۳۵۰ میلی‌آمپر ساعتی اشاره کرد. گوشی یادشده همچنین از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند که هیچ‌یک از آن‌ها امکان بهره بردن از شبکه‌های پرسرعت 4G LTE ندارد و این نکته‌ای ناامیدکننده است. دوربین پشتی Moto XT1750 پنج مگاپیکسلی و دوربین جلویی آن ۲ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است. نکته جالب در این است که منبع این خبر اعلام کرده هر دو دوربین دستگاه یادشده از قابلیت فوکوس ثابت بهره می‌برند که استفاده از این فناوری در این روزها عجیب به نظر می‌رسد؛ چراکه تکنولوژی مورد بحث خیلی قدیمی است. پردازنده‌ی در نظر گرفته‌شده برای موتو ایکس تی ۱۷۵۰ نیز MT6580M مدیاتک با فرکانس کاری ۱.۵ گیگاهرتز است. از دیگر ویژگی‌های فاش شده از این دستگاه می‌توان به پشتیبانی بلوتوث نسخه‌ی ۴ اشاره کرد.

بنابراین به نظر می‌رسد ٰMoto XT1750 یک گوشی هوشمند جدید از سری موتو ایکس نخواهد بود. در واقع این دستگاه با توجه به مشخصاتی که دارد، یک گوشی جدید از سری موتو ای برای بازارهای در حال توسعه است. گوشی هوشمند مورد بحث محصولی پایین‌رده‌تر از موتو ای ۳ پاور است که سال گذشته معرفی شد. می‌توان گفت مشخصات این گوشی بیشتر به نسل دوم موتو ای که در فوریه‌ی ۲۰۱۵ معرفی شد، شباهت بیشتری دارد. در هر حال Moto XT1750 یک محصول اقتصادی خواهد بود و به همین دلیل، به‌احتمال زیاد در کشورهای در حال توسعه عرضه خواهد شد. باید اشاره کنیم که هیچ‌یک از مشخصات فوق تاکنون رسما تأیید نشده است و بنابراین باید منتظر بمانیم تا لنوو (موتورولا) در آینده‌ای نزدیک اطلاعات بیشتری از این گوشی ارائه کند.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات