تصویر رندر اکسپریا ایکس مدل 2017 فاش شد

پنج‌شنبه ۵ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
در تصویر رندری که از اکسپریا ایکس مدل 2017 منتشر شده است، می‌توان حاشیه بسیار کم نمایشگر و حذف شدن لوگوی سونی از جلوی گوشی هوشمند را مشاهده کرد.
تبلیغات

یکی از کمپانی‌های مطرحی که در نمایشگاه MWC 2017 از محصولات جدیدش رونمایی خواهد کرد، کمپانی ژاپنی سونی است. انتظار می‌رود سونی در این نمایشگاه از گوشی هوشمند اکسپریا ایکس مدل 2017 که با نام اکسپریا ایکس 2 نیز شناخته می‌شود، پرده‌برداری کند.

با وجود اینکه تنها چند روز به برگزاری کنفرانس خبری سونی باقی مانده، تصویر رندری منتشر شده است که اکسپریا ایکس مدل 2017 را در رنگ‌ مشکی به نمایش می‌گذارد.

متأسفانه در کنار این تصویر، اطلاعاتی از مشخصات سخت‌افزاری منتشر نشده است؛ اما اگر تصویر صحت داشته باشد، جزئیاتی از طراحی اکسپریا ایکس مدل 2017 را فاش می‌کند که دانستن آن‌ها می‌تواند جالب باشد.

در تصویر که بخش جلویی اکسپریا ایکس مدل 2017 را نشان می‌دهد، خبری از لوگوی سونی وجود ندارد؛ بنابراین ممکن است کمپانی ژاپنی لوگوی خود را از بخش رویی این گوشی هوشمند حذف کرده باشد. البته این کار با در نظر گرفتن نسبت نمایشگر به بدنه و حاشیه‌های بسیار کم صفحه نمایشگر کاملا منطقی به نظر می‌رسد.

صفحه نمایشگر دارای شیشه‌ی منحنی است. در سمت راست گوشی هوشمند نیز می‌توان دکمه پاور و راکر ولوم صدا را مشاهده کرد. اگر شایعات صحت داشته باشند ،انتظار می‌رود سونی در کنفرانس خبری خود از ۴ دستگاه جدید رونمایی کند.

اکسپریا ایکس مدل 2017
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات